محمدیاری:

کمیسیون کشاورزی باید زودتر مسئولان را درباره تأمین مرغ احضار می‌کرد

نماینده طوالش گفت: کمیسیون کشاورزی باید در ایام عید نوروز به مسئولان درباره تأمین مرغ گوشزد و آنها را احضار می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محمدیاری نماینده طوالش، رضوانشهر و ماسال در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: شاهد درد و رنج و آلام مردم در معیشت هستیم؛ می‌گویند باید هر چیز را از قبل پیش‌بینی کرد و علاج واقعه باید قبل از وقوع صورت گیرد. به کمیسیون کشاورزی معترضم؛ این کمیسیون مطابق بند ۶ ماده ۴۷ وظیفه داشت قبل از بی نظمی بازار که در ایام تعطیلات عید صورت گرفت، به مسئولان گوشزد و آنها را احضار می‌کردند. به لحاظ تامین مرغ مشکلی نداشتیم و استاندارد بود، اما متاسفانه در ایام عید مردم با مشکل مواجه شدند و این قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مجلس حق قانونی داریم که منویات و دل نگرانی هایمان را ابراز کنیم. مطابق اصل ۷۴ قانون اساسی هر نماینده در مقابل همه مردم مسئولیت دارد، اما برخی از همکاران بعضی اوقات در مقام بیان منویاتشان به نیابت از جمع صحبت می‌کنند، در حالیکه مسئولیت اظهارهای هرکس بر عهده خودش است. سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری نیست، اما اگر این اظهارها بخواهد با توهین همراه باشد، قابل جمع نخواهد بود. از هیئت رئیسه می‌خواهم با توجه به اینکه مطابق قانون، تنظیم و تنسیق اوقات بر عهده هیئت رئیسه است، به همکاران تذکر دهند که شاهد نامهربانی‌ها و برخی بی مهری ها نباشیم که به نام جمع دوستان تمام شود.

محمدیاری اظهار کرد: در استان گیلان با کمبود چوب برای تامین خوراک کارخانه ها مواجهیم و متأسفانه اخیراً مطلع شدیم، قرار است بابت بدهکاری پیمانکاران، چوب آلات استان گیلان در اختیار استان‌های دیگر قرار گیرد و این شایسته نیست. ما مراجعات زیادی در این خصوص داریم. وزیر کشاورزی به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
حبوبات - گدم و جو - میوه - زارعت و دام ...........................................
..................................................................................................
مشکلات زیادی زیاد شده
آخرین اخبار