جوکار:

راستی آزمایی از لغو تحریم‌ها خط قرمز ماست

رئیس کمیسیون شوراها گفت: امروز شاهد حادثه‌ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین مذاکره می‌کند؛ راستی آزمایی خط قرمز ماست و هیچ کس حق ندارد از این خط قرمز عبور کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: امروز شاهد حادثه‌ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین مذاکره می‌کند؛ در حالیکه همزمان گروه مذاکره‌کننده ما با تیم ۴+۱ درباره برجام گفت‌وگو دارند، این حادثه رخ می‌دهد و باز اعتماد، ضربه و خیانتی دیگر! راستی آزمایی خط قرمز ماست و هیچ کس حق ندارد از این خط قرمز عبور کند. در برجام تعلل کردید، امتیاز دادید و امروز با توجه به پشتیبانی قدرت منطقه‌ای و برتری انقلاب و نظام، باید مطالبات مردم را پیگیری کنید.

وی ادامه داد: نتیجه گیری همان تئوری است که با لبخند از پشت خنجر بزنند؛ آیا تجربه برجام کافی نیست؟ آیا این اتفاقاتی که در حال شکل‌گیری است، کفایت نمی کند؟ این دولت باید سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای رهبری را در دستور کار داشته باشد و از این سیاست ها کوتاه نیاید. اصل، برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه و راستی‌آزمایی دقیق است.

این نماینده در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روزه‌داری مردم اظهار کرد: چرا کالاهای اساسی کمیاب و گران است و دولت نمی‌تواند توزیع را مدیریت کند؟ شبکه توزیع ناسالم بیشترین ضربه را به مردم وارد کرده است. وزرای صمت و جهاد کشاورزی مشکل مردم را دریابید و این وضع اسفبار را پایان دهید. مردم به خاطر اسلام، نظام و انقلاب ایستادگی کردند، فکر نکنید چیزی نمی‌گویند از عملکردتان رضایت دارند.

این نماینده خطاب به اردکانیان وزیر نیرو اظهار کرد: تابستان نشده مردم زحمتکش یزد مشکل دارند؛ ۵۰۰ میلیون یورو از اعتبارات صندوق توسعه که متعلق به مردم یزد در جای دیگر هزینه شده است. هشت ماه پیش وزیر نیرو دستور داد خط انتقال یزد پس از چهار سال توقف مجدد راه اندازی شود، اما این اتفاق رخ نداد.

علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس که اداره صحن علنی را بر عهده داشت، تصریح کرد که امروز جلسه‌ای برگزار خواهد شد و چندین بار بیان شده که نمی‌شود با نگاه به بیرون، مشکل درون را حل کرد. باید قدرت تولید و اقتدار مردم حفظ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نابرده رنج
۱۰:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
معادن یزد را بر روی اصفهان ببندید تا مسئولین 500 میلیون یورو یزد را به شهر یزد برگردانند
آخرین اخبار