توزیع بیش از هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند استان قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: در ایام پایانی ماه شعبان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع می‌شود.

 حجت الاسلام  رمضانی افزود: برای این منظور با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف شناسایی شدند که در هفته آینده بسته‌های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

او عنوان کرد: این اقدام خیر از سال گذشته آغاز شده و در هفته آتی و در آستانه ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در این استان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رمضانی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم با مشارکت خیران به مناسبت‌های مختلف توزیع بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند دارند و از زمان شیوع کرونا این اقدام خداپسندانه به صورت جدی‌تر در کانون‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.