ثبت بیش از هفت هزار پرونده تخلف در استان یزد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از ثبت ۷۱۷۶ فقره پرونده تخلف در سال ۱۳۹۹ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲۵ هزار و ۷۶۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی خدماتی و خدمات فنی انجام شده است که از این تعداد ۸۰۷۹ مورد تخلف کشف و در قالب ۷۱۷۶ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۰۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان  ثبت شد.

او افزود:  اکثر تخلفات در زمینه نبود درج قیمت، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه بود که برای رسیدگی و صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد ادامه داد:  در این مدت ۵۷۱۷ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری دریافت که شامل ۱۳۸۲ مورد گزارش کتبی و ۴۰۳۲ مورد شفاهی و ۲۹۷ مورد حضوری و ۹۲۷ مورد توسط ناظرین افتخاری گزارش شده است و از این تعداد ۱۶۱۷ مورد متخلف و ۴۱۰۰ مورد غیر متخلف شناخته شد.

علمداریزدی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹، ۱۵۲ فقره پرونده و ۱۵۴۰۵ مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

او ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در زمینه قاچاق کالا بالغ بر ۴ میلیاردو ۲۷۸ میلیون ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۶۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار