واکنش استاندار خوزستان به اتهام ورود کرونای انگلیسی به ایران از خوزستان

استاندار خوزستان گفت: اتهام ورود کرونای انگلیسی به کشور از مسیر خوزستان غلط است و به محض اطلاع از کرونای انگلیسی تمام مرزها بسته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان اظهار داشت: استان از نظر کرونا در شرایط دشواری قرار دارد و نیاز داریم که با اعمال محدودیت‌ها این شرایط را کنترل کنیم.

او افزود: به دروغ به خوزستان این اتهام را می‌زنند که خوزستان مبدا ورود کرونای انگلیسی به کشور است که اتهام غلطی است و به محض اطلاع از شیوع کرونای انگلیسی مرز‌ها را در استان بستیم.

استاندار خوزستان گفت: در بهمن پارسال با بستن مرز‌ها جلوی شیوع کرونای انگلیسی در استان گرفته شد، ولی متاسفانه پس از عید و سفر‌های نوروزی موج جدید کرونا در کشور بیشتر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور ۱۰ روز اعمال محدودیت سنگین در استان خواهیم داشت تا بتوانیم این موج را نیز مهار کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
درشرایط فعلی هرنوع دعوا و جنجال و شایعه پراکنی برای کشورما سم و عامل تضعیفه و حتی احمقانه ترین روش برخورد با مشکلات و برخورد و رویارویی با یک بحرانه. وقتی مشکلی درست شده که همه توش نقش داشتند راهش اینه که بدنبال راهکارهای سازنده و موثر برای بازدارندگی کرونا در همه ایران باشیم. فقط موج همکاری و همدلی و استفاده کامل از توصیه و داده های متخصصین بهداشت و مدیریت بحران به بهبود این شرایط درکل کشور کمک میکنه. با دعوا و شایعه نه تنها هیچی درست نمیشه بلکه اوضاع خراب تر میشه. بطور مثال تصوربفرمائید یک گوشه خانه زن وشوهری داره اتیش میگیره و این دو بجای خاموش کردن اتیش بایستند باهم جرو بحث کنند فضای بیشتری دچار اتش سوزی و خسارت میشه. بجای این روش غلط بهتره اول با هر روشی شعله اتیش خاموش بشه و بس. رسانه ها نقش باد رو بازی نکنند و وضعیت رو بیخود هیجانی نکنند تا به این شعله بیشتر باد بخوره و بیشتر اسیب وارد بشه، بلکه رسانه ها موظف هستند مردم رو روشنگری کرده و بسمت سلامت هدایت بفرمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
قبل از عید بود که اعلام کردن وضعیت استان خوزستان وخیم است و تمام شهرها قرمز شده و درخواست کمک شده بود جناب استاندار محتر نارحت نشوید .
همه جای ایران سرای من است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
به حول و قوه الهی همچنان به پیش خواهیم رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
آقا دقیقا از تلویزیون نشان دادند که وقتی مرکز کنترل کذونا گفته ببندید شما ها مرز ها را همچنان باز گذاشتید وصد البته قاچاق از روی کارون وارتباط قاچاقچیان باعث ابن مشکل شده
Germany
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
بیخودی شلوغش نکن ، کرونا از هر کانالی رشد میکنه و پیشروی داره. با این سفرها و رفت و امدها و بی تفاوتی و نزدن ماسک که تو عکس ها دیدیم دیگه واویلاست ! تو همین اروپا با اینهمه کنترل و دم و دستگاه در مقابل موج کرونا عاجزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
حرف الکی نزن، کرونای انگلیسی از تهران و سفر اروپایی ی خانواده 4 نفره شروع شد، مرزها بخاطر صادرات باز هستن/ مسافر رفت و امد نمیکنه/ پس بدون اطلاع حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
مگه بهت گفتن اختلاس کردی که بهت برخورد // شواهد و قراین نشون میده که بیماری از عراق وارد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
جدی ،،،شواهد و قراین چیزی از ترکیه رو نشون نمیدن احیاناً...... ولله فکر کنم ترکیه بیشتر رفت وآمد داره از اروپا بگیر تا خود کشور ما هی رفت وآمد وپرواز های صفاسیتی ،اینا احیاناً هیچ کدومشون کرونا ندارن یا حداقل اینکه ناقل باشن ......
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۴:۱۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه اينا با شواهد هم سر جنگ دارن هر چي بدبختيه از همين عراق به ما ميرسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
کم بدبختی از اروپا و ترکیه هم نداریم جناب