سخنگو شورای شهر تهران خبر داد؛

تایید صلاحیت ۱۲ عضو شورای شهر در انتخابات

اعطا گفت: از هیات اجرایی انتخابات خبر رسیده هر ۱۲ عضو فعلی شورای شهر تهران که داوطلب شرکت در انتخابات شورای ششم بوده اند، تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگو شورای شهر تهران در رشته توییتی با اشاره به خبر ردصلاحیت شدن برخی از اعضا شورای شهر نوشت: از هیات اجرایی انتخابات، خبر رسیده است هر ۱۲ عضو فعلی شورای شهر تهران که داوطلب شرکت در انتخابات شورای ششم بوده اند، تایید صلاحیت شده اند.

امیدواریم در مرحله بعدی بررسی صلاحیت‌ها یعنی در هیات نظارت، شاید برخورد انقباضی در بررسی صلاحیت نباشیم تا فضای رقابتی مناسبی شکل بگیرد و بتوان مشارکت جدی مردم در انتخابات را شاهد بود.

باطل السحر عدم مشارکت در انتخابات، شکل گیری فضای رقابتی واقعی است.

تایید صلاحیت ۱۲ عضو شورای شهر در انتخابات

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
آنقدر که شایسته یک شهروند تهرانی است کار انجام دادند که دوباره به اینها رای بدهیم .هر چه بلد بودند در این چند سال از خودشان نشان دادند باید نفر جدید با ایده های نو بیاید .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
آخی > طفلکی ها هرچه تلاش کردند و بوق و کرنای جعلی کردند که رد صلاحیت شوند نشد که نشد . آخه می دونند کاری نکرده اند غیر از نام گذاری چند خیابان و مردم برای کار نکرده از آنها استقبال نمی کنند منتظر بودند و تلاش کردند که رد صلاحیت شوند تا بعد از اینکه رأی نیاوردند هم مظلوم نمایی کنند و هم بگویند اگه رد صلاحیت نمی شدیم ما بالاترین رأی را می آوردیم . اما تیرشان به سنگ خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
باید تایید شوند چون نام مصدق و شجریان و... را زنده نگهداشتن!!!
Germany
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من که به شماها رای نخواهم داد
آخرین اخبار