روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

عراق اولین عامل ورود ویروس انگلیسی به کشور بود/ مصوبات ستاد کرونا نباید روی کاغذ بماند

رئیس جمهور گفت: اولین عامل ورود ویروس انگلیسی به کشور از عراق بوده است.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در آستانه ماه عبادت ماه رمضان هستیم و امیدواریم از این ماه مبارک همه ما بتوانیم استفاده کنیم.

وی افزود: در زمینه مسئله کرونا متاسفانه سه خیز و موج را پشت سر گذاشتیم. از ماه اسفند تمام تلاش‌های ما بر این بود که وارد موج چهارم نشویم ولی متاسفانه وارد موج چهارم شدیم که این موج چهارم عوامل متعددی دارد.

رئیس جمهور گفت: اولین عامل ورود ویروس انگلیسی از عراق بود این بزرگترین عامل بود آن چه که امروز خانواده‌ها را گرفتار کرده و بیمارستان را پر کرده است اگر از خوزستان و ایلام، ویروس انگلیسی وارد این استان‌ها و وارد بقیه استان‌ها نمی‌شد، حتما این موضوع را نداشتیم.

روحانی ادامه داد: دومین عامل مسئله ترددها و تجمعات فراوان در شب عید مخصوصا در هفته قبل از عید نوروز بود و عامل سوم خود مراسم عید نوروز است. ضمن این که این مراسم از هر لحاظ مراسم خوبی است اما امسال به دلیل کرونا دید و بازدیدهای فروان و بدون مراعات انجام گرفت، اکثرا مردم ماسک می‌زدند ولی برای خوردن شیرینی یا میوه ماسک‌ها کنار میرفت و یک فرد مبتلا بقیه را مبتلا می‌کرد.

وی علت چهارم را عروسی‌های فراوان در ماه رجب و شعبان عنوان و تصریح کرد: آن‌ها هم متاسفانه مراعات نکردند؛ زمانی آدم باید خود مراعات کند و وارد این تجمعات نشود. اما زمانی خود فرد عامل می‌شود، عروسی دارد و دعوت می‌کند و افراد دعوت شده در رودربایستی قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند بروند که آن‌ها هم نباید شرکت کنند، اصل دعوت هم ایراد دارد. به هر حال افراد در عروسی‌ها یک جا جمع می‌شوند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و مشکلاتی ایجاد می‌شود.

رئیس جمهور علت بعدی را سفر‌ها بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ذکر کرد و گفت: از قبل اعلام کردیم سفر در مناطق قرمز و نارنجی ممنوع است متاسفانه مراعات نشد؛ اما اگر در مناطق زرد و آبی هم سفر انجام می‌شد همه دستورالعمل‌های بهداشتی باید مراعات می‌شد.

روحانی تصریح کرد: همه آنانی که مکلف به اجرای مصوبات ستاد در نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف هستند، همه باید با تمام توان به صحنه بیایند. اگر برای مناطق قرمز و نارنجی مقرراتی را مشخص کردیم و این مقررات روی کاغذ بماند و دستورالعمل‌ها اجرا نشود، خاصیتی ندارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در این ایام عید با آن مواجه بودیم، این بود افراد مبتلا با تست مثبت به دید و بازدید عید و مسافرت رفتند این تخلف بسیار بزرگی است.

روحانی با تاکید بر لزوم برخورد شدید با متخلفانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و افرادی که با تست مثبت تردد می‌کنند، گفت: در این زمینه‌ها گاهی در برخی جا‌ها خوب مراعات شد، اما برخی مکان‌ها هم مراعات نشده است.

۵۶ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است

روحانی خاطرنشان کرد: اگر دستورالعمل‌ها را مردم بالای ۹۰ درصد مراعات کردند دیگر موج ایجاد نمی‌شود و خطر بسیار کم ما را تهدید می‌کند، اما اگر مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی به ۵۰ و ۶۰ درصد رسید خطر در کمین است، حتی اگر ویروس انگلیسی نباشد یا اینکه عید هم نباشد و ما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنیم.

وی یادآورشد: امروز آمار و ارقام به ما نشان داد که دستورالعمل‌های بهداشتی به طور متوسط ۵۶ درصد مراعات می‌شود و این معلوم است که ما را درگیر می‌کند و این گرفتاری و ابتلا برای همه است.

رئیس جمهور با بیان این که در مبارزه با کرونا همه دنیا باید دست به دست هم دهند تا نقطه‌ای اطمینان بخش حاصل شود، گفت: یکی از این نقطه‌های اطمینان واکسن است. اگر واکسن به اندازه کافی تولید شود، و به اندازه کافی واکسیناسیون انجام شود، شاید در روند کنترل آن تاثیر داشته باشد. واکسن بی تردید هم در ابتلا و هم در مرگ و میر تاثیرگذار است بنابراین با همه توان و قدرت باید واکسن خارجی تا روزی که واکسن داخلی به بازار بیاید وارد کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: واکسن داخلی هم که به بازار آمد باید با همه توان برای حمایت از آن کمک کنیم شاید واکسن داخلی کافی باشد و نیاز به وارد کردن نباشد، اما امروز باید همه توان خود را برای تهیه واکسن به کار بگیریم که مردم از این نعمت الان استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که در موضوع مبارزه با کووید ۱۹ همه باید یکصدا باشیم، گفت: روز‌ها و هفته‌های سختی در پیش رو داریم بنابراین نباید چندصدایی در این زمینه باشد. این که ما برای ستاد ملی کرونا یک سخنگو انتخاب کردیم برای جلوگیری از چند صدایی است؛ اگر بنا باشد هرکسی در تلویزیون مصاحبه کند و هر حرف و بیانی به کار بگیرد که نمی‌شود.

رئیس جمهور اضافه کرد: ما یک ستاد هستیم و وقتی تصمیم می‌گیریم همه با هم مسئولیم و همه باید از آن تصمیم حمایت کنیم. چند صدایی جز این که به دست ضد انقلاب و ایران بهانه می‌دهیم هیچ کار دیگری نیست و در کنار آن باعث خسته شدن کادر درمان می‌شویم.

روحانی اظهار کرد: اگر کسی به ناروا بگوید مصوبه ستاد ملی را فلان نهاد اجرا نکرد، باعث خستگی و ناامیدی کادر درمان می‌شود چرا که می‌گویند وقتی نهادی با آن عظمت همکاری نمی‌کند ما برای چه کار کنیم؛ اگر هم بر فرض صحت هم دارد باید به آن نهاد گوشزد کنیم که وارد عمل شود و مصوبات را اجرا کند.

وی با بیان این که اگر ما در تبلیغات و سخن گفتن، مردم را دچار یأس و مشکل کنیم کار درستی نیست، افزود: ما فکر می‌کردیم که موج چهارمی قرار است بیاید و همه تلاش ما این بود که وارد مرحله چهارم نشویم و به همین دلیل بیشترین مراقبت ما از فرودگاه‌ها بود و فلان پرواز از انگلیس ممنوع شد و در پرواز‌های اروپایی دقت شد، اما متاسفانه از جای دیگری اتفاق افتاد و دیدیم که کلا از جایی دیگر بند را آب برده است و همه ویروس‌های انگلیسی از مرز عراق، ایلام و خوزستان وارد شده است.

رئیس جمهور افزود: به هر حال الان این اتفاق افتاده است و وارد این مشکل شدیم. این مشکل واقعی است که باید هم واقعیت‌ها را بدانیم و همانجایی که لازم است بگوییم، اما این که هرکس یک طور حرف بزند این‌ها به ضرر کشور است و همه باید مراعات کنیم. امروز باید همه دست به دست هم دهیم یک دوره سخت ۱۵ روزه پیش رو است که همه باید مراعات کنند چرا که بر دوش کادر درمان بار سنگینی است.

روحانی تصریح کرد: در زمینه واکسن از همه توان دولت استفاده می‌کنیم که واکسن بیشتر وارد کشور شود و به تبع واکسیناسیون هم بیشتر شود و در داخل کشور هم بتوانیم واکسن داخلی را تولید کنیم.

روحانی در ادامه به تصمیمات گرفته شده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: تصمیم اول این است که ما امروز ۱۲ هزار تخت بیمارستانی آماده داریم. این تخت‌های بیمارستانی گاهی بیش از ۹۰ درصد آن آماده است و تجهیزاتی می‌خواهد که نیاز به ارز دارد. آماده کردن این بیمارستان‌ها با توان داخلی امکان پذیر است. بیمارستانی که تخت و پرستار و دکتر و آنچه برای کرونا لازم است، آماده است آن را افتتاح می‌کنیم تا تجهیزاتی که باقی مانده است را به مرور کامل می‌کنیم بنابراین همه توان را به کار می‌گیریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این ۱۲ هزار تخت جدید وارد مدار شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: از نظر استخدام کادر درمان همه کار‌های لازم انجام گرفته است و در بهمن ماه سال گذشته مجوز صادر شده است و بقیه کار با نظر وزارت بهداشت و درمان است که کار‌های استخدامی را سریعتر انجام دهد و این کار انجام بگیرد که مشکلی نباشد.

وی در ادامه گفت: امروز بسته حمایتی ماه رمضان را تصویب کردیم که ۶۰ میلیون نفر از آن استفاده خواهند کرد. بسته معیشتی ماهیانه پرداخت می‌شود و امروز یک نوبت اضافه به خاطر ماه رمضان پرداخت می‌شود. همچنین نیاز به تغییری در سقف بودجه برای موارد ضروری کرونایی بود که امروز آن را تصویب کردیم که به آن هم عمل می‌شود. در کنار آن افرادی که وام گرفتن که قبلا اعلام کردیم و مهلتی داده بودیم برای پرداخت تا پایان سال ۹۹، ۶ ماه دیگر تمدید کردیم که برای مردم توضیح داده می‌شود.

روحانی با تاکید مجدد بر برخورد قاطع با نقض کنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: مراکز بهداشتی باید آمادگی بیشتر برای پذیرایی داشته باشند و واکسن بیشتر را وارد می‌کنیم و در ساخت واکسن هم حتما حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور ویروس کرونا از ترکیه نمیاد؟
مسخره کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
با مردم بگونه ای صحبت کردید تا آزادانه خرید کنند و سفر بروند و بیماری شیوع پیدا کند و کاسبان اقتصادی سود کنند و حالا هم که بیمار شده اند واردات واکسن آزاد شده تا دوباره سودجویان واکسن وارد کنند!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
عراق اعدام باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
چرا عراق؟؟ چرا ترکیه نه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدایا شکرت که من به این ادم رای ندادم خدا از سرتقصیرات تک به تک اونایی که به این ادم رای دادن بگذره فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
ما گول انچنان رونق رو خوردیم.یه وقتایی باید اشتباه کرد تا حقیقتو فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خواستی خوزستان رو کنترل و قرنطینه کنی، خروج رو ممنوع می کردی، خسارتش کمتر بود مگر اینکه نقشه خودتون همه گیری ملت قبل از رسیدن واکسن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا بی تدبیری های خودتون رو تقصیر عراق میندازین. چرا مرزهای ترکیه باز بود؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۱:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
هر چی فکر میکنم نمیتونم جمله ای در وصف تو بگویم،فقط میتونم بگم خرابتیم حسن فداکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور ، خودتان گفتید برای کاسبان و اقتصاد ، دم عید خرید بروید ، چراغ سبز نشان دادید، چرا نگفتید امسال عید نگیرید
چرا تصمیمات قاطع وزیر بهداشت را برای عدم مسافرت و عید ، توجه نکردید و حرف خودتان را به اصرار تکرار کردید که ایشان بسیار نگران سلامتی مردمند برخلاف شما
برای خرید بیشتر واکسن خارجی توسط دوست و آشنایان، بیماری بیشتر باعث فروش بیشتر میشود و حالا سعی در واردات بیشتر دارید هرچند دولتی ها را از بیت المال می پردازید ولی انسانهای دیگر باید از جیبشان برای سود برخی ها بپردازند و در نهایت واردکنندگان سود میبرند
United States of America
دنیا
۲۰:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مطمئنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خیلی نامردی کردن عراقیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
کرونا چه از ترکیه اومده باشه چه از عراق چه از انگلیس بی تدبیری مسوولین نه ملل دیگر.خودتون رو به اونور نزنین. با این حرفای خاله زنکانه خودتون رو دل خوش نکنید و بدونید که این کرونا مقصرش خودمونیم و صدبرابر دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
مرز باز بود عراقیا اومدن دیگه از عراق اومد به ایران انگلیس تولیدش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من تعجب میکنم چگونه است که مرزهای هوایی کشور باز است در همسایگی ما پدر و مادر پیری زندگی میکنند که چهار فرزند از شش فرزندشان در خارج از کشور زندگی میکنند در کمال تعجب در تعطیلات عید یکی از آنها با همسر و فرزندش از آمریکا و سه فرزند دیگرش به اتفاق همسرانشان از اروپا به ایران آمده اند .آیا هیچ محدودیت برای ورود به کشور از دیگر کشورها در این شرایط کرونایی وجود ندارد؟خوبه حالا عراق در کنار دستمان هست هر کاسه و کوزه ای را میتوان سر آنها شکست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
طبق معمول شنبه شد و اینبار هم رئیس محترم جمهور جمعه صبح متوجه شدند که ویروس کرونای "انگلیسی" پس از سفر و اقامت اختصاصی به عراق(توجه داشته باشید نه جای دیگه) وارد ایران شد و مسئولین محترم هم بخاطر مهمان نوازی از ایشون، سفر ها رو آزاد گذاشتند که هرجا خواست بره حالا خواسته بیشتر بمونه ناراحت شدن.
تا شنبه ای دیگر و "اطلاع صبح جمعه ی دیگر رئیس محترم جمهور" بیشتر مواظب خودتون باشید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
جالب اینجا میشه که کرونا انگلیسی تازه وارد عراق شده مقامات عراقی خودشان مرز بستن گفتن از ایران به ما وارد نشود وآقای محترم عراق و مثل میزنه ولی ترکیه را نه خیلی عجیب ترکیه که الان چند ماه که کرونا انگلیسی وارد شده خطری نداره ولی عراق دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
کروناکی پخش کردجناب قبل عید که قرمزنبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خب شکر خدا...... همون مهم ترین مسئله مون این بود کرونا اینگیلیسی از کجا وارد کشور شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا ازتون نگذره
بعد از 30 سال زندگی 20 میلیون بیشتر نتونستم پول بدست بیارم اونم گذاشتم توی بورس و 65 درصد در ضرر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اشتباه میکنید ترکیه اولین ورود بوده. این آخر کاری میخوای اختلاف هم به وجود بیاری.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
این آقا از اول روی کار اومدن همه مشکلات کشور مقصر دولت قبلش بود...حالا بماندد چقدر وعده داد عمل نکرد...
الانم که اخراشه مقصر رو مردم میدونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
برای مردم تمام شدید...خیلی وقته تمام شدید از بالا تا پایین..از اصول گرا تا اصلاح طلب....انتخابات دوماه دیگه نشون میده بهتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
پول مردم هر روز در بورس دود می شود پالایش یکم بزرگترین دزدی تاریخ زمین توسط دولت است 30 درصد ضرر پالایش یکمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ترکیه آزاد شده اروپا آزاد شده بعدسفرکردن به عراق رو تعطیل کردید بازم عراق مقصره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ملت رو بدبخت کردی. ...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مقصر اصلی با سند ومدارک خود تو هستی که گفتی مردم با رعایت پروتکل ها می توانند به مسافرت برند.کدام آدم باشعورالبته غیر از تو نمی داند که در مسافرت هرچقدر هم رعایت کنی خطر آلوده شدن یا آلوده کردن صددرصد است .حالا می اندازی به گردن عراقی ها.اگر هم چنین باشد چه کسی مسئولیت بستن مرزها را دارد ؟ مردم یا تو؟
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۲:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
فعلا که رو کاغذ مونده من کارمند دانشگاه آیت الله بروجردی هستم ، الان تو محل کار حاضر هستم و البته کنار همکارانی کار میکنم که چند نفرشون علائم مشابه کرونا دارن و ما مجبوریم خلاف مصوبات ستاد کرونا الان تو دانشگاه باشیم البته فقط کارمند ها ، هیات علمی و دانشجو حضور ندارن ، فقط جون ما بی ارزشه
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
یه پاتو گذاشتی مرز خراسان با افغانستان و یه پاتو گذاشتی مرز ارومیه با ترکیه طوری خرابکاری کردی که 10 تا دولت دیگه هم بیاد و بره نمیتونه پاکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ایران و العراق لایمکن الفراق
تفرقهه تفرقه تفرقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
فقط 2ماه فقط 2ماه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مصوبات ستاد کرونا روی کاغذ نماند مسافرت عید را آزاد کردید مردم را گرفتار. مقصر هم شد عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
رئیس جمهوری که نماینده غرب در ایران است و بس.
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۲:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
رئیس جمهور در هر موضوعی با تصمیمات غلط همه مردم را به درد سر انداخت و برای ملت انواع گرفتاری را به وجود آورد .
چه در اقتصاد ، چه در سلامت و چه در فرهنگ ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
شما مسئولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
بعلت کم کاری دولت فقط واکسن باید وارد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا نمیگی ترکیه؟؟؟؟؟
چون خودت مرز ترکیه رو باز گذاشتی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدایا چرا چن ماه تموم نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۲:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
تموم میشه.
۱۲ مرداد هم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چیزی که همه می‌دانند اینه که ویروس انگلیسی که از اسمش معلومه بیشتر با مسافرتها به انگلیس وارد کشور شده و از طرفی هم چند ماهه که زحمت کشیدید و مسیر عراق رو بستید، حالا این چه حرفیه که تحویل مردم می‌دید؟.....
واقعاٌ چرا باید این سبکی حرف زده بشود؟!!!! اونم چنین شخصیتی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
ترکیه نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
عزیزم چقدر شما مظلومی!!!خدای نکرده شما هم که هیچ نقشی تو این موج نداشتی؟؟؟ دکتر نمکی گفت دستور باز بودن سفر و دید وبازدید ندین چقدرم که شما گوش کردین خندیدین وگفتین دیگه پیک ندارم.حالا چی شد باید جواب گو باشین
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
شاید عراق اولین عامل ورود ویروس انگلیسی به کشور بود ولی عامل اصلی گسترش و بی مدیریتی در کنترل و مهار کرونا و واردات واکسن خود خودتی
بی مدیریتی اقتصادی و هزاران بی مدیریتی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چه کس یا کسانی ملت رو تشویق به رفتن به مسافرت و دید و بازدید عید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
روحانی

همه میگفتن نرین روحانی میگفت وضعیت خوبه وپیک چهارم نداریم
پس باید تو جوابگو باشی آقای رئیس جمهور!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۲:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مه لقا خانِم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
مجوز سفر دادید که اصلا مشکلی نبود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
تو این چند سال عادت شده برا دولت که کوتاهی خودشون رو بندازن گردن این و اون،عراق عامل بوده درست، ولی شما و مدیران اجرایی قانون چرا کوتاهی کردید
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سفر ترکیه و خود انگلیس هیچ مشکلی نداشت و فقط سفر عراق مشکل دار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
همیشه نوشدارو بعد از مرگ سهراب
عذرخواهی چه فایده داره
گفتن اینکه نباید توصیه ها بر زمین بمونه چه فایده داره
همه چیز نابود شده چرا نمیخواید درستش کنید یک بار تلاش کنید میشه درستش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
به گفته قوه قضائیه اگه جلسه گذاشته بودندمشکلات رفع کنندتاحالاخیلی از مشکلات رفع شده بودحرف بادهواچه دردی دوامیکنه رییس جمهور خودتوخسته نکن هشت سال اول صبح تاظهرتوتلویزیونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا آدرس غلط میدی؟ چرا داری اون آقازاده های انگلیس نشین رو که دارن دلار به باد میدن و رفت و آمد آزاد دارن تطهیر میکنی؟ اتفاقا از انگلیس و ترکیه وارد ایران شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای رئیس! پرواز مستقیم آقازاده ها از لندن به تهران، بعد از شیوع ویروس انگلیسی، دلیل ورود بیماری بود. مردم همه چیز را درک می‌کنند؛ تلاش شما برای تغییر دادن آنچه رخ داده بی فایده است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
حالا از عراق باشه یا ترکیه، چه فرقی می کنه؟ وقتی شما نباید اجازه ورود و خروج بدید، مقصر خودتونید. حالا شما برای ترکیه اجازه بدی، فکر می کنی ویروس نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۱:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
حاجی مگه اولیش تهران نبود؟
یعنی میخوای بگی اونایی از انگلیس اومدن نیاوردن از عراق اومده؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خود شما عامل افزایش بیماری هستی

مدیریت ستاد کرونا با کی هست ؟ چرا مدیریت نشد و مردم رفتن مسافرت
-
احمدرضا
۱۱:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور میشه بگید از کجا فهمیدین اولین ورود ویروس از عراق بوده ؟؟؟ مرزهای عراق که به لطف شما مدتهاست بسته اس ..!
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۱:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
اصلی ترین عامل اصلی خود شما هستین آقای محترم
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۲:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
عامل بعدی مردم خوش گذرون و بی توجه به مسائل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
از کجا فهمیدی آقای دکتر.؟،؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای دکتر فعلا داره رنگارو یادمیگیره آبی قرمز زرد .چطوریه،شهرآبی تویه روزشد قرمز.سفربه شهرهای ابی وزرد رو آزاد کرد تا اون شهرها بشن قرمز
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خواب دیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
دکتری که در انگلیس به زبان فارسی از پایان نامه اش دفاع کرد . تعجب نکنید . ایشون انگلیسی بلد نیستند ولی دکترا رو از انگلیس گرفتند . جای تعجب اینه که همین فرد باسواد تصمیم گیر اموراتمونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
دیروز جمعه بود دیگه
صبح دیروز فهمید
آخرین اخبار