سفره کمک‌های مومنانه در اهواز پهن است

مسئول رسانه قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز از تداوم اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند در این کلانشهر خبر داد.

محمدحسن کتانباف مسئول رسانه و روابط عمومی قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فعالیت قرارگاه از سال ۹۲ و با اقدامات عمرانی و مدرسه سازی در روستا‌های محروم استان خوزستان آغاز شد.

او افزود: اما از سال ۹۸ و با شدت گرفتن مشکلات اقتصادی، اقدامات جهادی و خیرخواهانه اوج گرفت و فعالیت‌هایی در زمینه محرومیت زدایی در دستورکار قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری قرار گرفت.

کتانباف طرح کمک مومنانه را از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح بصورت مستمر و ابتدای ماه‌های قمری اجرا می‌شود که براساس آن مبالغ و کمک‌های مردمی نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده و بسته‌های ارزاق حاوی موادغذایی و بهداشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌گردد.

مسئول رسانه و روابط عمومی قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز بیان کرد: در حال حاضر این قرارگاه از ۷ گروه جهادی شامل؛ شهید رحیم خلفیان مسجد ولیعصر (عج) کارون، شهدای گمنام مسجد ولیعصر (عج) کوی ترابری، شهید احمد رستگار مسجد حجازی، دبیرستان استعداد‌های ناب صالحین، حوزه علمیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی و گروه جهادی شهید مقامیان زاده تشکیل شده است.

او با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر حدود ۵۰۰ خانواده کم برخوردار و نیازمند شناسایی شده اند و بصورت ماهیانه به طور میانگین به ۲۰۰ خانواده بسته ارزاق اهدا می‌شود، ادامه داد: با تحقیق و بررسی اولویت ها، در حال حاضر حدود ۸۰ خانوار از کمک‌های غیرنقدی ماهیانه بهره‌مند هستند.

کتانباف بیان داشت: قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری به هیچ شخص و ارگانی وابسته نیست و با دریافت کمک‌های خداپسندانه مردمی اداره می‌شود و فعالیت می‌کند، ضمن اینکه همه نیکوکاران و خیرین می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۲۷۴۲۶۶
بانک تجارت و به نام قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری و اهدای کمک‌های غیرنقدی ما را تامین مایحتاج نیازمندان یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.