ملکی خبر داد؛

ورود خودروی بونکر سیمان به ساختمانی در خیابان آیت الله کاشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات برخورد یک خودروی بونکر سیمان به یک ساختمان در غرب پایتخت توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۲۷ دقیقه شب گذشته (بیستم فروردین ماه) یک مورد حادثه خودرویی در خیابان آیت الله کاشانی مقابل خیابان بهنام به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سریعا سه ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل و همچنین جرثقیل سنگین به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌ها پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که یک دستگاه بونکر سیمان که حامل بتن بوده در خیابان بهنام به سمت پایین حرکت می‌کرده که به دلیل نامشخصی کنترل خودرو از دست راننده خارج شده و وارد خیابان آیت الله کاشانی شده و پس از عبور از عرض این خیابان و برخورد با موانع وسط بلوار در آن سوی بلوار در ضلع غرب به شرق با یک ساختمان دو طبقه که خوشبختانه تجاری بوده و کسی هم در آن حضور نداشته به شدت برخورد کرده است.

ملکی گفت: این حادثه منجر به آتش گرفتن جلوی این خودرو شد که راننده که فردی حدودا ۴۲ ساله بود قبل از رسیدن آتش نشانان خارج شده بود. این خودرو در بین مسیر با ۴ دستگاه خودرو نیز برخورد کرده و به همه آن‌ها خسارت‌هایی وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: دو مرد جوان حدودا ۱۸ ساله در یکی از خودرو‌ها دچار مصدومیت جزئی شدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار