بررسی مجدد محاسبات احکام جدید مستمری بگیران سایر سطوح

با دریافت تماس‌های متعدد از سراسر کشور و طرح اشکالات احتمالی در خصوص پرداخت حقوق به سایر سطوح مستمری‌بگیران (غیرحداقلی‌بگیران)، دستور بررسی مجدد احکام جدید صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مقرر بود سازمان تامین‌اجتماعی جمعه (بیستم فروردین ماه)، پرداخت مستمری‌ها و متناسب‌سازی مرحله دوم را اجرایی کند که همزمان با این پرداخت‌ها و مطرح شدن اشکالاتی در پرداختی‌ها به سایر سطوح، با دستور مدیرعامل تأمین اجتماعی، این اقدام به منظور بازبینی موضوع و اطمینان از صحت محاسبات به تعویق افتاد.

نتیجه بازبینی مجدد، ظرف بیست و چهار ساعت آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
آنچه که وعده داده شد با آنچه در احکام لحاظ شده، متفاوت است. ضمناً بنظر می رسد که تنها مبلغ 26 درصد به علاوه 248 هزار تومان برای سایر سطوح لحاظ شده و دریغ از متناسب سازی. مسئولین تامین اجتماعی پاسخگوی این ناهماهنگیها در اعداد و ارقام باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه سازمان تامین اجتماعی مبلغ متناسب سازی مرداد ماه 99 را از پایه حقوق حذف کرده و در حکم فروردین 1400 مبلغ پایه حقوق، رقم تیرماه پیش از اعمال متناسب سازی است!!! براستی چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
89 هزار میلیارد تومان که نمایندگان محترم مجلس باعث تحقق آن شدند را بر تعداد مستمری بگیران که سه میلیون و ششصد هزار نفرند تقسیم کنیم به حقوق هر نفر در ماه دور و بر دو میلیون دست کم اضافه باید میشد که نشد مضافا" اینکه افزایش ماده 96 هم که اعمال نشد اگر ایندو هم تازه با هم اعمال می شدند مستمری نتنها با خط فقر بلکه با سبد معیشت هم نزدیک نمی شود با حداقل بگیران کشوری هم نزدیک نمی شود از حقوق یک کارگر صفر هم کمتر است نمایندگان بازنشستگان مقصرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
این محاسبات چه مدلیه؟؟؟ در حکم نوشته ۴ و سیصد اما در فیش حقوقی ۳ و نیم میلیون !!! پس هشتصد کجا رفت ؟!
آخرین اخبار