دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مصوبه‌های مجلس باید در راستای تحقق شعار سال باشد

بوربور گفت: طرحی به مجلس و قوه قضائیه داده شده مبنی بر اینکه مصوبه‌های مجلس باید در راستای شعار سال باشد، اما هنوز پیگیری نشده است.

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکردهای حزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۵۲ جلسه برگزار کردیم که نتایج خوبی داشت. یکی از این مسائل طرحی بود که به جامعه روحانیت مبارز و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داده شد؛ مبنی بر اینکه شهرداری ها چه تخصص هایی نیاز دارند و باید دارای چه ویژگی هایی باشند.

او افزود: همچنین در این یک سالی که گذشت طرح دیگری عنوان کردیم مبنی بر اینکه ریل گذاری شعار سال باید در مجلس تعیین و سپس برنامه داده شود؛ بنابراین مصوبه های مجلس باید در راستای تحقق شعار سال باشد.

بور بور با اشاره به این که در رابطه با موضوع شعار سال با بیش از پنجاه نماینده و مسئول مصاحبه کردیم که نهایتا در هزار صفحه جمع آوری شد، گفت: مصاحبه ها پس از تنظیم رسما به مجلس و قوه قضائیه داده شده، اما هنوز مورد توجه آن ها قرار نگرفته و پیگیری نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، سال 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار