ناظمی اردکانی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس؛

طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و سازمان بورس تصویب و اجرایی شود

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و سازمان بورس اوراق بهادار در صحن علنی مجلس تصویب و به سرعت اجرایی شود.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس برای تصویب طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و سازمان بورس نوشت که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام؛

همانطور که از نارضایتی وسیع مردم از مدیریت بازار سرمایه و سازمان بورس اوراق بهادار کشور متوجه شده اید، ظلم بزرگی در حق بسیاری از اقشار ضعیف جامعه صورت گرفته و سرمایه‌های بسیاری از مردم در این فشار اقتصادی نابود شده است.

اگر چه بیش از ۶ ماه از این سوء مدیریت کلان اقتصادی می‌گذرد، اما همچنان پاسخ قانع کننده‌ای به مالباختگان داده نشده و اقدام جبرانی صورت نگرفته است. نحوه دعوت رئیس دولت، از مردم برای حضور در بازار سرمایه اگر چه ناشی از سوء مدیریت بوده، اما بعد از آن این امکان وجود داشت با ورود سایر بخش ها، شرایط اصلاح و در نهایت به نفع مردم خاتمه داده شود. اما با وجود فرصت کافی برای اصلاح مسیر غلط طی شده، اقدام شایسته‌ای صورت نگرفته است.

به همین جهت مردم سکوت مجلس محترم را جایز نمی‌دانند وحداقل انتظار این است که طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و سازمان بورس اوراق بهادار در صحن علنی مجلس تصویب و به سرعت اجرایی گردد. در این راستا جامعه اسلامی مدیران آمادگی دارد با شما نمایندگان ملت شریف ایران همه گونه همکاری لازم را به انجام برساند.

محمد ناظمی اردکانی

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
احسنت
آخرین اخبار