استان مرکزی کاملا قرمز شد

تمامی ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا تمامی ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بعد از تعطیلات نوروزی ۵ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی و ۷ شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و این استان با رنگ آبی  و زرد خدا حافظی کرد.

اما بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این استان با رنگ نارنجی هم خدا حافظی کرد.

دکتر علی خانی دخت، رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک (بیمارستان معین کرونا) گفت: متاسفانه پیک چهارم کرونا در حال اوج گیری است و روز‌های خوبی پیش بینی نمی‌شود.

خانی دخت افزود: بهبود این شرایط نیازمند همت و پشتکار مردم است تا بتوانیم از این شرایط نیز با کمترین عوارض گذر کنیم.

او اضافه کرد: از مردم خواشمندیم کرونا ویروس را جدی گرفته و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه داشته باشند

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک بیان کرد: در بازدید صورت گرفته از سوی دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌های صورت گرفته ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک در صدد گسترش بخش‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی و تجهیزات مورد نیاز این بیماران هستیم.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه ۹۸ اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.