ادعای العربیه: یک کشتی ایرانی در دریای سرخ هدف حمله قرار گرفت/ آمریکا تکذیب کرد

شبکه سعودی العربیه در خبری مدعی شد یک کشتی ایران در دریای سرخ هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،، شبکه سعودی العربیه به نقل از برخی منابع مدعی شد یک کشتی باری ایرانی در دریای سرخ هدف حمله قرار گرفته که در پی آن شماری از افراد زخمی شدند.

شبکه سعودی العربیه مدعی شد این حمله در نزدیکی سواحل اریتره واقع شده است.

شبکه العربیه همچنین گفت هیچ طرفی تا کنون مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز اعلام کرد: آمریکا هدف گرفته شدن یک کشتی ایرانی را در دریای سرخ پس از انتشار اطلاعاتی در خصوص هدف گرفته شدن کشتی ساویز رد می‌کند.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از پنتاگون اعلام کرد که گفته است: ما اطلاعاتی در خصوص حادثه کشتی ایرانی نداریم ونیرو‌های ما نیز ارتباطی با آن ندارند.

همچنین سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز به شبکه الجزیره گفت: ما تأکید می‌کنیم هیچ نیروی امریکایی در حمله به کشتی ایران مشارکت نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۵:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
فقط آتش به اختیار
منتظر فرمان نباش!!!
بنام حاج قاسم مقتدر و نترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
آرامکو آماده باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
چنانچه در اسرع وقت جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی کودک کش سلاخ جنایتکار تروریست داده نشود و با زدن کشتی ها و اموال رژیم صهیونیستی و آل یهود عربستان سعودی و آل نهیان وآل خلیفه ووووو مقابله به مثل نشود وانتقام فوری حاصل نگردد، مملکت ایران بخاطر احساس حقارت و ذلت و خواری که مردمش می‌نمایند دچار آشوب و اغتشاش می‌گردد ٪! فلذا فقط و فقط انتقام، انتقام ، انتقام تنها خواسته مردم ایران است ٪٪ مردمی که حاضرند جانفشانی بکنند جان‌شان را اهدا بکننداما حقیر و ذلیل نباشند٪!٪ جنگ و مُردن آری، ، اما ذلت و خواری هرگز٪٪٪ انتقام از همه ارکان و اقتصاد رژیم صهیونیستی خواسته فوری ملت ایران است٪٪٪٪
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
غیورمردان سپاه،حواسمون باشه با این تهاجم های مکرر و تقریبا علنی اسرائیل علیه ایران،داریم تبدیل میشیم به سوریه و خط قرمز ی که لااقل تا 5 سال قبل بود کاملا از بین رفته..جواب ندهید شدیدتر تکرار خواهند کرد حتما..والسلام.
آخرین اخبار