اخبار حوادث ۱۷ فروردین ۱۴۰۰؛

کشف بیش از ۹ هزار لیتر روغن موتور در بوشهر/ کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک درعسلویه

اخبار حوادث ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰) را در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۹ هزار لیتر روغن موتور در بوشهر

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۴۸ گالن ۲۰۰ لیتری معادل ۹ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن موتور در بوشهر کشف و ضبط شد.

 سرهنگ منصوررضا عزیزی جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: مأموران دریابانی موفق شدند یک فروند شناور و یک دستگاه کامیون حامل روغن موتور قاچاق را در اسکله جلالی بوشهر شناسایی و توقیف کنند.

او افزود: با توقیف شناور متخلف و کامیون، تعداد ۴۸ گالن ۲۰۰ لیتری معادل ۹ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن موتور کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، ارزش ریالی کشفیات را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بر اساس نظر کارشناسان برآورد کرد.

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک درعسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف خودرو سواری و کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

 سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی این شهرستان با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند.

او ادامه داد: بر این اساس، ماموران، یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ را که حامل مواد مخدر بود و قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی را داشت، شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۹ سرقت در تنگستان

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: با دستگیری دو سارق، ۹ فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان، با بررسی محل‌های وقوع سرقت دو سارق در این زمینه شناسایی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، سرقت سیم وکابل مخابرات، سرقت منزل و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.