در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش محسوس دما در غرب و شمال کشور

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و افزایش نسبی دما به ویژه در غرب و شمال کشور پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب به دلیل وزش باد گرم به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و استان اردبیل، افزایش محسوس دمای کمینه در این مناطق انتظار می‌رود.

این کارشناس هواشناسی افزود: فردا در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما به ویژه در نوار غربی و شمالی کشور رخ می‌دهد.

گودرزی توضیح داد: پنج شنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

او بیان کرد: روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو در شمال غرب، غرب، جنوب غرب ،مرکز دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق استان فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

گودرزی درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران به  ۲۵ درجه و کمترین آن به ۱۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار