متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین اعمال می‌شود

رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی استان اردبیل از اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از فروردین ماه امسال خبر داد.

غلامحسین آگاهی، رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه فاصله مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندق‌ها برطرف شده است گفت: نسبت به فروردین سال ۹۸ افزایش چشمگیری در حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان شاهد هستیم.

او با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی شاهد ارتقاء هرچه بیشتر خدمات تأمین اجتماعی به جامعه هدف خواهیم بود اظهار داشت: بازنشسته حداقلی بگیری که ۳۰ سال خدمت کرده و حقوقش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است در فروردین جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: برای مستمری بگیری که بیش از ۳۰ سال سابقه بیمه پردازی داشته این رقم مقداری بیشتر و برای کسانی که کمتر از ۳۰ سال سابقه بیمه پردازی داشته کمتر خواهد شد.

آگاهی با بیان اینکه امسال سازمان تأمین اجتماعی به موقع نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اقدام کرده است، اظهار داشت: افزایش ناشی از مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فیش حقوق فروردین اعمال خواهد شد.

او افزود: با تلاش همکاران در شعب استان، طی چند روز آینده احکام نهایی بازنشستگان صادر و واریز حقوق با زمانبندی معمول و مشابه ماه‌های گذشته پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.