بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفدهم فروردین ماه؛

کامیون حامل سوخت قاچاق متوقف شد/ دستگیری ۷ سارق منزل

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اشتهارد- بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار ابراهیمی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: سوخت به شرکت نفت شهرستان بویین زهرا تحویل داده شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای منزل

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک نفر از اعضای سابقه دار باند سارقان شدند و پس از اخذ دستور قضایی، مشخصات وی با موضوع سرقت منزل در سامانه ناجا تحت تعقیب قرار گرفت.

او اضافه کرد: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی به عمل آمده مشخص شد اعضای باند در حین سرقت در استان آذربایجان شرقی دستگیر که بعد از هماهنگی‌های قضایی به عمل آمده متهمان به پلیس آکاهی استان قزوین منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طی بازجویی‌های فنی و تخصصی اعضای باند به ۳۷ فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد: در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

هوشیاری پلیس مانعی در پیش روی سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: مأموران انتظامی بخش دشتابی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، موفق به دستگیری ۳ نفر سارق در حین اقدام برای ورود به منزل یکی از شهروندان شدند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه ارتکابی اعتراف کردند، که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار