بدری طی تذکری:

قطار گرانی مردم را زیر می‌گیرد/ گوشت، مرغ و میوه برای فرودستان در حال تبدیل شدن به خاطره است

نماینده اردبیل گفت: ماه‌هاست قطار گرانی مردم و قشر ضعیف را زیر می‌گیرد و دولت در توقف یا کاستن سرعت گرانی ناتوان است که نتیجه تصمیم‌های نادرست و بی تدبیری‌هاست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور گفت: ماه‌هاست قطار گرانی مردم و قشر ضعیف را زیر می‌گیرد و دولت در توقف یا کاستن سرعت گرانی ناتوان است که نتیجه تصمیم‌های نادرست و بی تدبیری‌هاست.

وی ادامه داد: گوشت، مرغ و میوه برای فرودستان در حال تبدیل شدن به خاطره است و کارنامه اسفباری را به وجود آورده و تورم هم، هر ماه رکورد جدیدی را می‌زند. 

بدری با بیان اینکه بازار به حال خودش رها شده است، یادآور شد: رئیس جمهور و وزرا به گونه‌ای لبخند می‌زنند که یادآور ضرب المثل «سیر حال و روز گرسنه را نمی‌فهمد» است.

این نماینده مجلس بیان کرد: صف‌های مردم را دولتمردان نمی‌بینند؟ مردم باید از درآمدهای سرشار بهره مند می‌شدند  و الان به این مشکلات برخورده‌اند. به این بازی ها پایان دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
آقایان نمایندگان مجلس که وکیل مردم هستید وقتی شما که وظیفه تان دفاع از حقوق مردم هست و بایستی در مقابل عملکرد ناصواب وزرا و رئیس دولت آنها را استیضاح کنید به وظیفه اصلی خود عمل نمیکنید و به بیان دیگر شما دولت را به حال خود گذاشته اید تا هر کاری که دلش خواست بکند ولو اینکه به قیمت نابودی قشر ضعیف تمام شود دولت نیز بازار را بحال خود میگذارد چون قرار نیست پاسخگو باشد آقای نماینده یک سوال از شما دارم؟ چه شخصی باید دولت را پاسخگو کند مردم یا مجلس ؟ جالب هست در کشور ما پیرزن 80 ساله و کودک 8 ساله انتقاد میکنند و نماینده مجلس نیز نیز انتقاد میکند آقای نماینده به جای اینکه شما هم مثل کودک 8 ساله و پیر زن 80 ساله انتقاد کنید به وظیفه قانونی خود عمل کنید و به داد مردم فقیر و مظلوم برسید .
آخرین اخبار