کشف چک جعلی ۷۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه

با هوشیاری کارمند یکی از شعبات بانکی کرمانشاه یک فقره چک جعلی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال تماس تلفنی یکی از شعبات بانک ملت کرمانشاه مبنی بر مراجعه شخصی به شعبه همراه با یک چک جعلی، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

سردار جاویدان افزود: پس از حضور ماموران پاسگاه چالابه در بانک مشخص شد، شخصی با در دست داشتن یک فقره چک به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال قصد وصول آن را داشته، اما یکی از کارمندان متوجه جعلی بودن چک مذکور می‌شود.

او بیان  کرد: رییس بانک مربوطه نیز پس از اطمنیان از جعلی بودن چک با پلیس تماس می‌گیرد که در این حین فرد جاعل پس از اینکه متوجه لو رفتن ماجرا می‌شود در فرصت مناسب و پیش از رسیدن ماموران متواری می‌شود.

سردار جاویدان یادآور شد: با شناسایی فرد جاعل تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

جان باختن ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جاده‌های کرمانشاه

در تعطیلات نوروز امسال ۱۰ نفر در سوانح رانندگی جاده‌های کرمانشاه جان خود را از دست دادند و ۱۷۳ نفر هم زخمی شدند.

رییس پلیس راه استان گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرا شد که در این مدت همکاران ما به صورت شبانه روزی در قالب بیش از ۸۰ تیم محور‌های استان را پوشش دادند.

سرهنگ محمد حیدری افزود: در این ایام ۳۶۱ حادثه رانندگی در محور‌های استان کرمانشاه رخ داد که ۲۲۹ مورد آن خسارتی، ۱۲۳ مورد جرحی و ۹ مورد نیز فوتی بود.

سرهنگ حیدری  بیان کرد: در تصادفات فوتی ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۷۳ نفر هم در سوانح جرحی زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان همچنین از رشد یک درصدی کل تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی نوروز امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

سرهنگ حیدری با اشاره به رشد ۹۴ درصدی تردد‌های برون شهری، محور‌های کرمانشاه - اسلام آبادغرب و اسلام آبادغرب - پل دختر را پر تلفات‌ترین محور‌های استان در نوروز ۱۴۰۰ اعلام کرد.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار