رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

هنوز عنابستانی مدرکی مبنی بر مشکل سرباز راهور ارائه نکرده است

بهرامی گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکلی داشته ارائه نکرده است و اگر دلیلی بیاورد به آن رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حاشیه آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکلی داشته ارائه نکرده است و اگر دلیلی بیاورد به آن رسیدگی می‌کنیم.

بهرامی درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراین اظهار کرد: کار این پرونده در دادسرا تمام شده، کیفرخواست امضا شد و انشالله سال جدید در دادگاه رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به سو استفاده سرباز گیلانی از برخورد خود با قاضی گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوب اخلاق رفتار کنیم و مجموعه اسلام، اصول دین، فروع دین و اخلاق است و همه باید در قالب اخلاق رفتار کنیم.

بهرامی با اشاره به طرح بازگشت به سنگر بیان کرد: این طرح را به این دلیل طراحی کردیم که سربازان تصور نکنند که اگر از خدمت سربازی فرار کردند دیگر نمی‌توانند بازگردند.

وی ادامه داد: بعضی از سربازان از موضوع می‌ترسیدند، اما گفتیم به سنگرهای خود برگردید و خدمت را تمام کنید و بعد از پایان خدمت از معافیت‌های قانونی برخوردار شوید. بنابراین آن‌هایی که هنوز به خدمت برنگشتند، باید بازگردند و تا کنون بیش از ۳۰ هزار نفر در مدت کمتر از دو سال بازگشته اند.

بهرامی با اشاره به ۳۰ هزار نفری که فرار از خدمت داشتند گفت: این افراد خدمت خود را انجام دادند و از معافیت‌ها هم بهره‌مند شدند. به لحاظ اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم فرار از سربازی کم شده است. محیط خدمت، لباس‌ها، غذاها و... و برخورد مسئولان با سربازان بسیار کارساز بوده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
واقعا برای یک جامعه اسلامی جای شبهه و شک دارد که چرا با داشتن مجلس اسلامی و قوه قضایی توانمند با اصول و قوانین اسلامی به یک سرباز وظیفه که اعمال قانون درست و ارزشمند داشته برخورد و بی احترامی بشه . یعنی نمایندگان مجلس اجازه هر بی حرمتی و قانون شکنی رو دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
بعد از مردن سهراب نوش دارو هنوز فرصت زیادی دارید منتظر باشید که فرد متخلف طلبکار هم شود چون در این مملکت همیشه همین بوده
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
در روزی که عنابستانی پشت میز مجللللس نشسته و گرم خددددمت به مردم است سرباز کتک خورده میرود و یک سیلی از سمت مردم شریف ایران به گوش ناز پروده نماینننننده مینوازد. چون سرباز سرپست بوده است. حکم اینست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
شما که فیلم ضرب و شتم سرباز رو داشتید با عنابستانی چکار کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
موبایل منو دزدیدن و سارق رو هم شناسایی کردم اما پلیس انگار نه انگار و آقا دزده داره واسه خودش راحت میچرخه، خبرنگارم هستم، دست هیچ کدوم از ما که آقازاده نیستیم به جایی بند نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
زورتون به عنابستانی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
صحبت رسیدن زور نیست همه باهم همدست هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
شماها اگه به ملت و مردم ایران ارزش قائل بودین ساعتها ملت را در صف مرغ و روغن نمیزاشتین
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
مگه ۱۰ درصدیها هم حرفی برای گفتن دارن،همین که رفتی ،تو کلاهت را بنداز بالا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
چرا بابک رو اعدام نمیکنن جرعت دارین اعدام کنید


غیر از این هس که....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
امان از کبر و غرور ....با رای همین سرباز رفتی مجلس ....
آخرین اخبار