فرماندار زنجان:

بازار و اصناف زنجان تعطیل شد

عسگری با اشاره به وضعیت قرمزکرونا در زنجان، از تعطیلی تمام صنوف، اتحادیه‌ها و بازار به جز کسبه خدمات رسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عسگری فرماندار زنجان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در زنجان، گفت: از صبح امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه تمام صنوف، اتحادیه‌ها و بازار به جز کسبه خدمات رسان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

اوبا اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید در زنجان، ادامه داد: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز در زنجان تعطیل هستند که در صورت بروز تخلف برخورد جدی انجام خواهد شد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه گروه شغلی یک نیز به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجازه فعالیت دارند که در صورت  تخلف با آن ها برخورد قضایی انجام خواهد شد.

او افزود: مقررات ورود و خروج خودرو‌ها نیز در حال اجرا بوده و نیروی انتظامی با متخلفین برخورد می‌کند.

فرماندار زنجان بابیان اینکه در حال حاضر شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره  دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند، گفت: زنجان با مراجعه بیماران زیادی به بیمارستان‌ها روبرو است که با ادامه این روند بیمارستان‌ها و تجهیزات بیمارستانی زنجان جوابگوی مراجعین نخواهدبود.

فهرست مشاغل گروه یک:

کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته، مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تأمین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه تهویه هوا، پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت.
حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری شامل ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی؛ حمل و نقل عمومی درون شهری؛ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی و ستادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی نانوایی (تولید فراورده‌های نانوایی)، مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس و تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی؛ داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و دارو‌های سنتی، مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر، خدمات اپراتور‌های ارتباطی، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی؛ شرکت‌های خدمات اینترنتی (اعم از تأمین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت)، رسانه‌های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه، مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان، معلولین، جانبازان، مراکز توان‌بخشی، و مراقبتی، آسایشگاه‌ها.
تعمیرگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن‌آلات؛ کارگاه‌های صنعتی (مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)، چاپخانه‌ها؛ خشکشویی‌ها و آرامستان‌ها.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.