آخرین تقلای نتانیاهو برای دخالت در نشست وین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از برگزاری سومین دادگاه خود به اتهام فساد، به تهدید ایران در آستانه برگزاری نشست وین پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حضور در جلسه دادگاه در قدس اشغالی بمنظور رسیدگی به اتهامات فساد علیه وی با تهدید کردن ایران و محور مقاومت از عصبانیت خود کاست.

وی که ساعات سختی را طی دادگاه گذرانده بود، طی سخنرانی خود در شهر «یافا» با بیان این ادعا که افرادی که قصد صدمه زدن به ما را دارند در حقیقت خود را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهند، گفت: این موضوع در سال ۱۹۴۸ در یافا محقق شد و امروز نیز برای ایران و نوابش با تمام تفاوت‌های موجود، صحت دارد.

نتانیاهو در این سخنرانی افزود:اسرائیل در سال ۱۹۴۸ نتوانست در جنگ یافا به انگلیس، بعنوان متحد خود تکیه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم از خود دفاع کنیم، گفت: با وجود اینکه ما تمام دوستان خود را می‌شناسیم، اما در نهایت آینده توسط قدرت ما برای دفاع از خود تعیین می‌شود.

روزنامه جروزالم پست این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آخرین تلاش‌های وی در آستانه برگزاری نشست وین دانست.

براین اساس، نتانیاهو طی سه ماه گذشته تلاش داشت بر روی تصمیم کشور‌های اروپایی و آمریکا در جهت احیای توافق هسته‌ای ایران تاثیر بگذارد.

چندی پیش، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز با اشاره به آزادی عمل اسرائیل در مقابل اقدامات آمریکا از این رژیم خواست تا در موضوع برجام و نشست وین دخالت نکند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نتانیاهو ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار