اورژانس چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۲۰۰ ماموریت انجام داد

اورژانس چهارمحال و بختیاری در طرح سلامت نوروزی دو هزار و ۲۰۰ ماموریت انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: این مرکز از آغاز طرح سلامت نوروزی (از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۶ فروردین) دو هزار و ۲۰۰ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در این استان انجام داد.

او افزود: شمار ماموریت‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: از این شمار ۲۴۳ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و یک هزار و ۹۵۷ ماموریت غیرترافیکی و بیماری است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ به ترتیب ۴۰ درصد افزایش و ۵۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: ۷۲۵ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان و یک هزار و ۲۹۰ نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

محمد حیدری گفت: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۱۶ فروردین دو مورد زایمان موفق در آمبولانس، یک مورد احیای موفق، ۱۸ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن و ۲۲ مورد حادثه ویژه شامل حوادث ترافیکی بالای پنج مصدوم، مسمومیت با مونوکسید کربن و سایر موارد دیگر در این استان ثبت شده است.

او افزود: ۵۴ پایگاه امدادی شامل ۱۹ پایگاه شهری، ۳۴ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در این استان مستقر است و در حال خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

حیدری اظهار کرد: بازرسان اورژانس ۱۱۵ این استان به صورت مستمر از پایگاه‌های اورژانس بازدید به عمل می‌آورند و همه گزارش‌ها به صورت آنلاین ارائه و در گروه مدیران روزانه برای رفع کاستی‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار