سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

مرگ مرد میانسال و زن ۳۰ ساله در تصادف بزرگراه آزادگان

ملکی درباره جزئیات حادثه تصادف دو خودرو در بزرگراه آزادگان که منجر به فوت دو نفر شد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۰۶ ظهر امروز (دوشنبه شانزدهم فروردین ماه) یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب، بعد از بلوار خلیج به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند با سه نفر سرنشین به هنگام حرکت، به دلیل نامشخصی با یک دستگاه کامیونت ایسوزو که بار هم داشته برخورد می‌کند. بر اثر این حادثه خودروی سواری آسیب شدیدی دید، سقف خودرو کنده و قسمت جلوی اتاق متلاشی شد و یک مرد و دو زن در خودروی شاسی بلند حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


ملکی گفت: راننده در داخل خودرو محبوس شده بود و دو نفر دیگر را مردم از خودرو خارج کرده بودند. آتش نشانان راننده حدودا ۶۰ ساله و یک زن‌ ۳۰ ساله جان خود را از دست دادند و یک زن ۵۰ ساله هم دچار مصدومیت شد و خوشبختانه زنده ماند.

وی افزود: ترافیکی در اثر این حادثه ایجاد شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و در ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار