از امروز؛

تنور نام نویسی انتخابات شورا‌های اسلامی روستا داغ شد

با آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در خراسان جنوبی، نخبگان و کار بلدان روستایی خود را برای ورود به عرصه پیشرفت و آبادانی آماده می‌کنند.

خوش خبر رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: نام نویسی از داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا از امروز ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان روز ۲۲ فروردین ادامه دارد.

او با بیان اینکه مهلت نام نویسی قابل تمدید نیست از داوطلبان خواست نام نویسی در این انتخابات را به روز‌های آخر موکول نکنند و در همان روز‌های ابتدایی اقدام کنند.

خوش خبر تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با ۴ روش مراجعه حضوری به بخشداری ها، دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن موبایلی و رایانه در این انتخابات نام نویسی کنند.

۹۱۵ روستا واجد شرایط شورا‌های اسلامی

خوش خبر رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از افرادی که دغدغه خدمت به مردم را دارند خواست در این انتخابات پیشگام شوند تا روستایی آبادتر از گذشته داشته باشند.

او با بیان اینکه ارائه مدرک تحصیلی برای نام نویسی در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ضروری است، افزود: افرادی که سابقه عضویت در شورا‌ها را دارند در صورتی که در همان حوزه داوطلب شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

 خوش خبر بیان کرد: ۹۱۵ روستا در خراسان جنوبی واجد داشتن شورای اسلامی هستند که ۸۸۸ روستا دارای شورای ۳ نفره و ۲۷ روستا هم دارای شورای ۵ نفره هستند.

انتهای خبر/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.