مصدومیت یک نفر در حادثه انفجار منزل مسکونی

انفجارمنزل مسکونی در شیراز، یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: به دنبال انفجار شدید در یک منزل مسکونی، همسایگان سراسیمه به بیرون از ساختمان آمدند و بلافاصله برای اطلاع دادن این حادثه با آتش نشانی تماس گرفتند.

او، بیان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که در قسمت حیاط یک ساختمان مسکونی ویلایی به دلیل نگه داری مقدار قابل توجهی مایعات قابل اشتعال و اتصالی ناگهانی برق، انفجار لحظه‌ای رخ داده شده ودر پی آن علاوه بر شکستن شیشه‌های پنجره و تخریب دیواره ها، بخشی از این منزل طعمه آتش سوزی شد.

قانع، با اشاره به اینکه دراین حادثه یک  مرد ۳۰ ساله از اعضای خانواده دچار سوختگی و مصدومیت شده تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله ضمن قطع برق و گاز محل در قالب دو تیم با کشیدن یک رشته لوله‌ آبدهی وارد محل شدند و همزمان با خاموش کردن آتش سوزی حیاط مصدوم را از منزل خارج کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: پس ازخاموش کردن کامل آتش و حاضر شدن عوامل اورژانس در محل حادثه، نیرو‌های آتش نشانی مجروح را برای ادامه مداوا تحویل آنان دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار