توقیف ۲ کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: مأموران در بازرسی از ۲ کامیون باربری ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی کشف کردند.

سرهنگ بخشی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در جهت طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ کامیون مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ بخشی بیان کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار