آمادگی ایران برای میزبانی لیگ منطقه‌ای جودوی آسیا

رئیس فدراسیون جودوی ایران، آمادگی کشورمان را برای میزبانی لیگ منطقه‌ای آسیا و همچنین میزبانی دوره‌های مربیگری و داوری قاره کهن را به رئیس آسیایی مرکزی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در حالی از روز سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی قرقیزستان آغاز می‌شود که آرش میراسماعیلی، امروز (شنبه) در جلسه آسیای مرکزی در هتل «اورین» شهر بیشکک حضور پیدا کرد.

این جلسه با حضور «ماکیش کومار» دبیر کل اتحادیه جودوی آسیا، «زولدوشبیک کوبیوف» و میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در این جلسه، میراسماعیلی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای تمام جودوکاران و ملی پوشان ایرانی آرزوی موفقیت کرد. وی در ادامه این جلسه پیشنهاد آمادگی برای میزبانی از سوی فدراسیون جودو ایران را به رئیس آسیایی مرکزی اعلام کرد.

ابتدا برگزاری مسابقات لیگ منطقه‌ای به میزبانی ایران به رئیس منطقه آسیای مرکزی پیشنهاد شد و پس از آن اعلام آمادگی فدراسیون جودوی ایران مبنی بر میزبانی و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری آسیای مرکزی اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
در حالی که ایران هنوز درگیر کروناست و رئیس فدراسیون جودوی ماکائو مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی کشورش رو در تیرماه سال جاری لغو اعلام کرده میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو با هماهنگی با کدوم مرجع و ستاد مبارزه با کرونا این درخواستها رو انجام داده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
قبل از این ادعا میکردند ایران میزبان رقابتهای جودو باشگاههای آسیاست چیشد ؟
آخرین اخبار