سفر از شرق دور روسیه به اروپا با اسب!

ماجراجویی جالب دو سکنه منطقه یاقوتستان روسیه برای سفر با اسب به اروپا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا پیش از اختراع خودرو، اسب به عنوان مهمترین ابزار جابجایی و حمل و نقل برای انسان به شمار می‌رفت. انسان با رام کردن این حیوان برای سفر، حمل کالا و به ویژه در جنگ‌ها از آن بهره می‌برد. اما با اختراع ماشین ها، کم کم استفاده از این حیوان نیز کمرنگ شد. با این حال هنوز در برخی از نقاط جهان به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی افراد برای انجام سفر یا حمل بار مجبور به استفاده از این حیوان هستند.

اما به تازگی ماجراجویی دو سکنه منطقه یاقوتستان روسیه برای سفر با اسب به اروپا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. سفر آن‌ها از منطقه یاقوتستان واقع در شرق دور روسیه به مقصد اروپا بوده است. این دو در این سفر بیادماندنی سواحل اقیانوس آرام در روسیه، سراسر اوراسیا تا سواحل آتلانیتک اروپا را طی خواهند کرد. مسیر‌های این سفر سواحل اقیانوس آرام در روسیه، سراسر سیبری، سواحل آتلانتیک در اروپا و سپس لندن است؛ سفر بی سابقه «اقیانوس تا اقیانوس»!


بیشتر بخوانید


گرتسی یکی از این دو مرد ماجراجو در این باره به خبرنگار روس گفت: «من یک سوپرمن نیستم. من احساس ترس دارم، اما باید آن را انجام دهم. وقتی در زندگی برای انجام کاری احساس ترس می‌کنید، باید ترس را به عنوان یک احاس نرمال بپذیرید، باید برای مقابله با ترس، آن کار را انجام دهید، در غیر این صورت ترس شما را متوقف خواهد کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.