مسافران بوشهر، با خود کرونا سوغات نبردند

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر می‌گوید: مسافرانی که در تعطیلات نوروزی در مراکز اقامتی این استان حضور داشتند، بدون ابتلا به کرونا به شهر خود بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: امسال با توجه به اعلام قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا، اقامت در مکان‌های غیر مجاز ممنوع شد، که استان بوشهر هم از این قضیه مستثنی نبود.

او افزود: با رعایت تمامی شرایط و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، همه مسافران حاضر در واحد‌های اقامتی دارای مجوز این استان، با سلامت کامل بوشهر را به مقصد استان خود ترک کردند.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه داد: در مجموع از ۲۸ اسفند پارسال تا فروردین امسال، هشت هزار و ۵۰ نفر در واحد‌های اقامتی دارای مجوز بوشهر اقامت کردند، که بیشترین تعداد اقامت با ۴۱ درصد مربوط به هتل‌ها بود. خانه‌های مسافر هم مشتری نداشتند.

سالاری گفت: کارشناسان ما در تمام نقاط استان به طور مستمر بر واحدهای اقامتی نظارت می‌کردند و اینکه مسافران اقامت کننده در این استان به بیماری کرونا مبتلا نشدند، نشان از عمل به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای دقیق اصول سفرهای‌های هوشمند و مسئولانه است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.