توزیع ۳۲۷ تن کالای اساسی در آران و بیدگل

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل گفت: ۳۲۷ تن کالای اساسی شامل مرغ، روغن، برنج و شکر با نرخ دولتی در سال ۱۳۹۹ به منظور تنظیم بازار در شهرستان آران وبیدگل توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرعباس شاکری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل گفت: ۴۵ تن روغن مایع در بطری‌های ۸۱۰، ۱۳۵۰ و ۲۷۰۰ گرمی با نرخ‌های دولتی در ۲۰ فروشگاه شهرستان توزیع شد و همچنان هم ادامه دارد.

او همچنین از توزیع ۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت دولتی در فروشگاه‌های آران و بیدگل در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این روند تا تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

به گفته شاکری، ۱۵۴ تن برنج هندی، تایلندی و پاکستانی هم با نرخ دولتی در قالب کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی در فروشگاه‌های آران و بیدگل بین خانوار‌های شهرستان توزیع شد که همچنان ادامه دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل با بیان اینکه ۹۸ تن شکر در سال ۹۹ با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه‌های آران و بیدگل توزیع شد، اظهار کرد: ۲۰ تن روغن دولتی، روز‌های آینده در فروشگاه‌های این شهرستان توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: البته این آمار برپایه سهمیه اداره صنعت، معدن و تجارت آران و بیدگل توزیع شده است و سهمیه‌های جداگانه کالا‌های اساسی با نرخ مصوب دولتی در اختیار فروشگاه‌ها از سوی اتاق اصناف یا تعاونی‌های روستایی قرار گرفته و توزیع شده است.

به گفته او، روزانه پنج تن مرغ کشتار  با نرخ دولتی در اختیار فروشگاه‌های شهرستان از سوی اداره اصناف گذاشته و بین مردم توزیع می‌شود.

شاکری اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و توزیع اقلام یادشده، بخشی از نیاز مردم آران و بیدگل به کالا‌های اساسی تامین شود و تنظیم هرچه بیشتر قیمت‌ها در بازار عرضه رخ دهد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.