واشنگتن: بحث‎های دشواری پیرامون برجام پیش رو داریم

نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا در واکنش به نشست آتی کمیسیون مشترک برجام، می‌گوید که بحث‌های دشواری پیش رو قرار دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رابرت مالی» در پیامی توییتری به نشست هفته آینده کمیسیون مشترک برجام واکنش نشان داد.

نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا نوشت: هفته آینده بحث‎هایی با شرکای اروپایی، روسیه و چین درباره آنچه تهران و واشنگتن باید برای از سرگیری تعهدات خود برجام انجام دهند، خواهیم داشت.

وی افزود: ما بحث‌های دشواری پیش رو داریم، اما در مسیر درست هستیم.

نشست کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه برگزار شد و همزمان با پایان نشست مجازی طرف‌های باقی‌مانده برجام یا همان ۴ به اضافه یک و ایران، برخی از منابع دیپلماتیک و رسانه‌ای از احتمال بازگشت واشنگتن به میز مذاکره برجام خبر می‌دهند.

در پی این نشست، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: «طرف‌های حاضر در برجام از جمله آمریکا در نشست آتی وین رایزنی‌ها را ادامه خواهند داد. واشنگتن بدون مذاکره مستقیم با تهران در این نشست حضور خواهد یافت».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۰:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شرکت ایران در جلسه ای که آمریکا حضور دارد قابل درک نیست. آمریکا اول باید به تعهدات عمل کند و سپس بتواند در جمع گروه 4+1 اضافه شود. و الا هیچ سودی نخواهد داشت. اینها به هر دری میزنند که تعهدات اضافی را مطرح کنند و خودشان را قانونی جلوه دهند و کم کم توافق جهانی علیه ایران شکل دهند. شرکت در این این نشستها درست نیست.
Germany
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
ایران بحثی ندارد
تحریم ها را بردارند
اموال ایرانیها را که به بهانه هایی مختلفی دزدید برگردانید.
آخرین اخبار