بسته حوادث؛

کشف سه عدد مین عمل نکرده در سرپل ذهاب/وقوع یک سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : سه عدد مین عمل نکرده مربوط به دوران دفاع مقدس با هوشیاری پلیس این شهرستان کشف و اقدام لازم برای خنثی سازی آن‌ها صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده تعدادی مین ضدتانک در محل چهار راه فرمانداری، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او گفت : ماموران کلانتری مرکزی سرپل ذهاب پس از حضور در محل به ۳ عدد مین برخورد و اقدامات لازم برای ایمن سازی محیط و دور کردن شهروندان از منطقه را انجام دادند.

 رضایی افزود: پس از ایمن سازی محیط، هماهنگی‌های لازم با مراکز مربوطه برای خنثی سازی و انتقال مین‌های کشف شده انجام شد.

یک کشته در حاده رانندگی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر هم مصدوم شدند.

 محمد حیدری افزود: این حادثه رانندگی شامگاه گذشته در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه و میان ۲ دستگاه خودرو سواری دنا و کامیون رخ داد.

او افزود: بر اثر این حادثه راننده خودروی دنا جان خود را از دست داد و چهار سرنشین دیگر این خودرو به همراه راننده کامیون نیز مصدوم شدند.

 حیدری ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان حاضر در صحنه تصادف، مقصر حادثه خودرو سواری دنا بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: آمار تلفات رانندگی در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل در زمان اجرای طرح نوروزی که از ۲۶ اسفند آغاز شده ۴۰ درصد و آمار مجروحان نیز حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

او سبقت و سرعت غیرمجاز را عامل اصلی بیشتر سوانح رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان کرمانشاه اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار