در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

بازنشستگان منتظر اجرای متناسب سازی حقوقشان باشند/ شمارش معکوس برای افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰

طبق وعده مسئولان در اواخر سال ۹۹ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اولین ماه از سال ۱۴۰۰ باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، یکی از مطالبات اصلی این قشر از جامعه در سال ۹۹ بود، اما بالاخره با پیگیری‌ها و اعتراضات مکرر به این مطالبه آن‌ها رسیدگی شد، در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تصویب شد که دولت برای سال ۱۴۰۰، مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند و دولت هم این موضوع را پذیرفت البته در اواخر روزهای تصویب این موضوع، این رقم به ۸۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت و هزار میلیارد تومان از آن کسر شد.

روز‌های پایانی سال ۹۹ بود که وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر از اجرای متناسب سازی از ابتدای بهار ۱۴۰۰ را دادند، اما دقایقی مانده به آغاز سال نو، ورق برگشت و به ناگهانی به درخواست روسای کانون‌های بازنشستگی، قرار شد علی الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

اما با افزایش ۳۹ درصدی دستمزد کارگران که اواخر سال ۹۹ به تصویب رسید، حقوق حداقل بگیر بازنشسته تامین اجتماعی طبق ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، باید ۳۹ درصد افزایش یابد و با این رقم افزایش و اجرای مرحله دوم متناسب سازی، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رقم خوبی خواهد شد و شاید بتوان گفت کمی از آن مشکلاتی که بازنشستگان در سال ۹۹ داشته اند، سال ۱۴۰۰ نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید


علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری، اظهار کرد: سال ۹۹، سال پرتنشی بود و بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلات اقتصادی زیادی را در سال گذشته داشته بودند، اما خوشبختانه به همت نمایندگان مجلس، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و پیگیری اصحاب رسانه، پایان خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی رقم خورد.

وی افزود: اسفند سال ۹۹، علاوه بر پرداخت عقب افتادگی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور، علی الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی پرداخت شد و بازنشستگان تامین اجتماعی از این بابت نسبتا خوشحال بودند.

دهقان کیا با اشاره به اینکه پرداخت ۸۹ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی، گام مثبتی بود که در سال ۹۹ رقم خورد، گفت: قرار است دولت مبلغ ۴۲ هزار میلیارد تومان از بدهی جاری خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند..

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران ادامه داد: مجوز‌های لازم برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دریافت شد و با افزایش نسبتا خوب دستمزد کارگران، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان تامین اجتماعی همانند مزد کارگران ۳۹ درصد افزایش خواهد یافت.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۴ میلیون تومان می‌شود

وی بیان کرد: هفته اول بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰، احکام متناسب سازی صادر خواهد شد و با اجرای مرحله دوم متناسب سازی و افزایش سالیانه (۳۹ درصد) تبعیض موجود میان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری تاحدودی رفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی درباره رقم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از افزایش سالیانه و اجرای متناسب سازی، بیان کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه در سال ۹۹، بعد از اعمال افزایش سالیانه و اجرای مرحله اول متناسب سازی، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند، اما در سال جدید با اعمال افزایش ۳۹ درصدی و اجرای مرحله دوم متناسب سازی حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

دهقان کیا افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ سال سابقه سال گذشته ۳ میلیون تومان دریافت می‌کردند که امسال به ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

صدور احکام جدید اواخر هفته آینده

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه اواخر هفته آینده احکام جدید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صادر خواهد شد، گفت: از ۲۰ فروردین ماه که همانند ماه‌های گذشته واریز حقوق بازنشستگان آغاز می‌شود، بازنشستگان می‌تواند با رقم افزایش یافته برای سال ۱۴۰۰ حقوق خود را دریافت کنند.

همچنین مصطفی سالاری مدیر عامل و معاونین سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه هشتم فروردین ماه در جلسه‌ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور درباره بررسی دومین مرحله متناسب سازی و تعیین درصد افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان و مستمری بگیران به بحث و گفتگو پرداختند

سالاری گفته بود: ما همه موارد یعنی هم متناسب‌سازی مرحله دوم و هم اعمال ماده ۹۶ یعنی افزایش سنواتی حقوق‌ها را به فیش حقوقی فروردین ماه می‌رسانیم تا دیگر در فروردین پرداخت به صورت علی الحساب نباشد و پرداخت بر مبنای حکم باشد. افزایش‌ها هنوز دقیق نیست و باید جلساتمان را با کانون عالی بازنشستگان برگزار کنیم. حتما در نیمه اول فروردین جلسات تمام و نهایی می‌شود، زیرا باید احکام را صادر کنیم و پرداخت از ۱۹ فروردین به بعد برمبنای حکمی که هر دو آیتم در آن لحاظ شده، صورت خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه امید است پرداخت‌های صورت گرفته باعث کاهش فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشگری شود افزوده بود: حکم حقوقی فروردین ماه دربرگیرنده افزایش سنواتی حقوق‌ها و همچنین همسان‌سازی خواهد بود.

سال ۹۹ که سال خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نبود، اما امید است که سال جدید سفره بازنشستگان تامین اجتماعی رنگین شود و دیگر خم به ابروی پیران باتجربه ما که قشر زحمتکش جامعه بوده اند، نیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
هرکس به اندازه بیمه پر دازی وسنوات باید طبق قانون حقوق د ر یافت کند.
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۰۰:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
شمایی که دم از تحصیلات فوق لیسانس میزنی تحصیلات خودتو به رخ ما کارگرا نکش شما شخصیت نداری، بنده 30 سال حق بیمه واریز کردم،دریافتی 4200، حضرت عالی اگه من کارگر نبودم تو امثال تو نمیتونستی درس بخونی، شما نشستی پشت میز پاتو انداختی بالا کار ملت راه ننداختی بماند که که چقدر ارباب رجوع داشتی اذیت کردی ما کارگران تو گرمای تابستون عرق ریختیم تو سرمای زمستون یخ زدیم شما اونموقع کجا بودی؟؟؟ حق کارگر خوردن نداره، این لقمه هایی که از جیب زن و بچه ی ما می‌زنید آتش جهنمه بخورید بسوزید خدا نگذره از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
یارو ۵ کلاس سواد نداره. کل بیمه پردازیش به ۲۰ سال نمی رسدمی خواهد به اندازه فوق لیسانس ۳۰ سال کار حقوق بگیره جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
لطفا این چند گروه چگونه باید حقوق از تامین بگیرند۱کارمندان باز نشسته تامین با مدار‌ک مختلف۲ بیمه پرداز زیر۱۰سال۳بیمه پردازی زیر۲۰سال۴ بیمه پردا ز کمتریابیشتر از ۳۰ سال۵ کسانی که درروستا بیمه کشاور زی شده اند وپرداختی نداشته وفوت کردهاند وخانواده انهابعد از فوت اویکی یا دو سال بیمه پر داخت کرده اند حالا شماهمسان سازی کنید نه یقه بیمه شده کشوری که با مدرک بالا۳۰ سال خدمت کر ده وحالا نه دیگر‌رمق دارد و نه‌‌ کاری بل
د است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
همش تامین اجتماعی اون موقع شاغل هم بودند باپارتی رفتند زیر بیمه تامین منظورم کارمندان دولتی است که بیمه تامین اجتماعی هستند چون ان موقع حقوقشان بیشتر از بقیه کارمندان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
دروغ نگو من با مدرک دیپلم با سی سال خدمت آموش وپرورش حقوق اسفند۹۹ کلا توحکم۳/۴۰۰/۰۰۰است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اصلا این همسان سازی نیست وقتی که تورم سیصد درصده اونوقت حقوق بازنشسته ها فقط 39 درصد؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۲۰:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
گام مسؤلین این بود که با 30 سال سابقه تازه حقوق مستمری بگیران بشه 4200، حقوق حداقل بگیران کشوری بالای 5 میلیون بود سال 99 اینو بگید ببینم امسال که افزایش داشته باشن حقوق هاشون کم کم بالای 6 میلیون میشه،در صورتی که حداقل بگیران تأمین اجتماعی زیر 3 میلیون،آقایون همسان سازی نکردید چون تورم 200 درصد افزایش 39 درصد، ما مستمری بگیران عمرا رأی بدیم همون نور چشمی هاتون لشکری و کشوری برن تو صف رأی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
من لشگری هستم کلا حقوق 4300دریافتی 3400
یه چیزی شنیدین شما هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا فقط دم از بازنشستگان میزنید ،چند ساله قانون حمایت از معلولین تصویب شده، چرا ماده۲۷آن را اجرا نمیکنید؟؟؟!! ، قانون رو اجرا کنید اول ، بی عدالتی تا کی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ببخشید بازنشستگان کشوری چی میشن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لطفا اول همانطور که قبلا قول دادید احکام و مبلغ دریافتی سال 99 را نهائی کنید بعد بر اساس آن احکام سال 1400را یزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دولت و مجلس فردا تصمیم نگیرن که از جیب مردم این افزایشها رو جبران کنند . چون مردم و مخصوصا قشر متوسط و ضعیف در این دو سال کاملا متزلزل شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۴:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
با سلام وتشکر ،
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شماره معکوس نداریم // اگه حقوق فروردین را درست کردید // شاید تو خرداد بریم رای بدیم // ولی اگه موکول کردی به اردیبهشت و یا تو خرداد قبل از انتخابات // روی ما برای چهار سال دیگه حساب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دعا کن همین نظام پابرجا باشه اگ نه عوض شه همین حقوقم نیست ک بهت بدن طلبکار نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ای ول چه خوب فمیدی حکمتش
پس بخاطر انتخابات مخان افزایش همه فروردین بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
همین بازنشستگان کشوری لشکری رأی بدن که نور چشمی این مملکت هستن ما بازنشستگان تامین اجتماعی رأی نمی‌دهیم چون امسال هم همسان سازی نشد کلا مارو گذاشتن سرکار
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ببین فدات شم // شماره معکوس نداریم // اگه حقوق درست کردید ما هم رای میدیم // اگه درست نکردید خودت برو رای بده به خودت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
معلم در فقر به سر می برد
Germany
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بابا سالی ۹۰ میلیارد دلار یارانه سوخت هست
سوخت رو مناسب سازی کنند و حقوق مردم رو به ۵۰۰ دلار برسانند
تا مردم مرغ رو کیلو یک دلار بخرند یا دو دلار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
فعلا دولت فقط حواسش به اینه که حقوق بازنشستگان را زیاد کنه تا وجه خوبی داشته باشه ولی به این فکر نمیکنه با این افزایش 39 درصدی و افزایش حقوق ها حق بیمه پرداختی برای کارفرما هم بالا میره و یک کارگاهی که به زور سرپا هستش مجبوره چندتا از نیروهاشا تعدیل کنه تا توی سال جدید بتونه سرپا بمونه . آدم یاد قانون جنگل میوفته که هر کی هر چی میتونه باید شکار کنه کاری به بقیه هم نداشته باشه . همین امروز به خاطر این افزایش ها و در مضیغه بودن مجبور شدم به یکی از نیروهای خوبم بگم دیگه نیا و اعصابم بابت بیکار شدنش به هم ریخته چون به این کار نیاز داشت . مملکت اسلامی باید همه هوای هم را داشته باشند نه هرکی فقط به فکر خودش باشه . متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
همچین میگین 39 درصد تازه اگه اجرا کنین که انگار تورم نداریم ما یادمون نمیره که تورم توی سال 99 از ابتدا تا انتها بالای 200 در صد بود و حقوق هامون از اول تا آخر سال طبق قانون کار دادن و حتی تغییری هم ندادن این افزایش هیچی در مقابل این محبت مدیران اقتصادی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
نوش دارو پس از مرگ سهراب..
حالا تازه منت هم می ذارن که دارن لطف میکنن این ها.
جالبه ماجرا اینجاست که قیمتها سال گذشته چندین بار افزایش داشت اما حقوق کارگر بینوا همون قانون!کار! بود؟ این قوانین بیشتر شبیه شوخی تا قانون!

لطفا درست و با دقت انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ح م
۱۳:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
با سلام ، وتشکر درمورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان ترتیبی صورت پذیرد که همه فاکتورهای درزمان شاغلی برابر مقررات انجام گردد ورعایت عدالت بعمل آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اینقدر کش و قوس اش می دهند تا از این طرف و اون طرفش زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید
چرا فقط کپی میکنید از سایت خود تامیین اجتماعی?
بنطرتون چرا یکبار نمیپرسید از مدیرتامین اجتماعی پس افرادی که زیر حداقل حقوق دارند چقدر میشه ?چرا همه ش یاد گرفتیم کمی پیست کنیم از این سایت و اون سایت
خبر هرچه جدیدتر دلپسندتر,
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
خیلی خیلی جالبه
اول کارمندی که حقوق000000 3میلیون می گیره با 25% میشه 3750000 تومان ولی حقوق بالای 10میلیون باید 2500000 تومان اضاف میشه این کجاش عدالته
اگه خط فقر زیر 10000000میلیون هس چطور یه کارمند باید 750000تومن به حقوقش اضافه بشه
دوم بازنشستگان کشور باید 39% اضافه بشه ولی کارمند 25%
این کجاش عدالته توی این تورم 500درصدی
Iran (Islamic Republic of)
بیسواد
۱۱:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این افزایشها چه فایده ای داره وقتی هنوز چیزی ندادید قیمت اجناس پرواز کرده تازه این آقا میگه خوشحال هم باشیم ما زمانی باید خوشحال باشیم که شما حقوق نزدیک ما بگیرید و رنج و درد رو حس کنید .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سال گذشته همسان سازی لشگری و کشوری که انجام شد حداقل حقوق شد ۴۵ میلیون و امسال هم افزایش ۲۵ درصدی دارند
با این طرح اقایان که کلاه سر بازنشستگان تامین اجتماعی می گذارند همسان سازی و افزایش سلل ۱۴۰۰ حداقل حقوق ۴۴۰۰۰۰۰ تومان !!!!! دروغ نگویید به قشر ضعیف جامعه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سال گذشته همسان سازی لشگری و کشوری که انجام شد حداقل حقوق شد ۴۵ میلیون و امسال هم افزایش ۲۵ درصدی دارند
با این طرح اقایان که کلاه سر بازنشستگان تامین اجتماعی می گذارند همسان سازی و افزایش سلل ۱۴۰۰ حداقل حقوق ۴۴۰۰۰۰۰ تومان !!!!! دروغ نگویید به قشر ضعیف جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
خدا کنه که برای همه بازنشستگان خوب باشه نه برای یکی کم برای یکی زیاد خدایا خودت میدونی توی این 11هزار روز خدمتم خیلی زحمت کشیدم خودت اجرمو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
یه خبر هم در مورد افزایش حقوق کشوری لشکری بازنشسته هاش بدین
کِی میدن و چقدر؟
۲۵ درصده؟
فروردین میدن یا تیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
وقتی حقوق کارگر ۳۹ درصد افزایش میخوره برای بازنشسته اسمش میشه همسان سازی چرا هم سال پیش و هم امسال با افزایش سالیانه با هم میکس شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
با سلام وعرض تبریک خدمت دوستان در باشگاه خبرنگاران جوان مطلبی باید خدمت تمام دوستان عرض کنم که این مبلغ ۸۹هزار میلیارد که به همسانسازی تعلق گرفت را باید ابتدا حقوقها را همسانسازی میکردن بعد ۳۹درصد حقوقها افزایش پیدا میکرد که دریافتی مستمری بگیران رقمی بالاتر از ۴ و۴۲۰۰ و ۴۴۰۰ میشد وآنگاه عدالت برپا میشد ولی آقایون این بدهی دولت به سازمان را که دریافت کردن آمدندوخرج همان افزایش سالیانه کردن که در اصل هیچ چیزی به نام همسانسازی عاید حقوق بگیران بازنشسته نشده ولی پشت تریبون دارند مانور افزایش وهمسانسازی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دوروغ 13
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لطفا درباره باقی مانده متناسب سازی بازنشستگان لشکری گزار ش تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آره چرا در مورد بازنشستگان لشگری خبری نیست همه شده صحبت در مورد تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چون بازنشستگان تامین اجتماعی با این افزایش که توی بوق و کرنا کرده اند هم به حداقل بگیرهای لشکری و کشوری نمی رسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حق بیمه ک میدادین هم لحاظ کنید باید یه فرقی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسرا
۰۸:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا همش میگن تامین اجتناعی
کشوری لشکری پس کِی افزایشا میدن
فروردین یا تیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرادرتیتر، تأمین اجتماعی رانمی آورید!؟ چون همه بازنشستگان راشامل میشه!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
تورم رامهارکنیدازاینکه اسکناس بدون پشتواچه چاپ کنیددردست مردم بدهیدهیچ دردی رادوانخـواهدکردبلکه به تورم می افزاید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام لطفا باشگاه جوان در این مورد هم تحقیق و سوال کند که چرا ما که بیمه پردازیم باید جور افزایش حقوق باز نشستگان را بکشیم از یک طرف حقوق باز نشستگان زیاد میشود از طرفی هم چندین درصد از ما بیچارگان که پرداخت کننده هستیم میگیرند ببینید چند نفر باز نشسته اند و چند نفر پرداخت کننده ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شما که برای رضای خدا بیمه پرداخت نمیکنید شما هم چند سال دیگه بازنشسته و جزهمین دریافت کنندگان مستمری می شوید این چجور تحلیله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لطفا در تیتر کله بازنشستگان تامی اجتماعی را بام ببرید ... همین تیتر برای خرده فروش گرفتن پول بیشتر از بازنشسته کشوری میگیرد و می گوید حقوقتان چند بار اضافه شده

گرچه نوبت بازنشستگان کشوری و لشکری است که حقوقی که حفشان است نمیگیرند.. این افزایش ما 20 سال چیش است .. این 20 سال چی میشه.. ده دز صد کمتر جرا
مابه التفاوت چه میشود ... ووووو اعتراض و بیعدالتی بزرگ بین سازمانهای مختلف چی میشه .....
قانون ضد عدالت ...3 سال سرپرست با 3 سال مدیریت چه فرقی دارد که نباید مزایای مدیریت را بگیرد .... هم صالح بودم و هم اصلحیت داشتن وو هم دین دار بود ثابت بوده
آخرین اخبار