توزیع گوشت مرغ میان خانواده‌های نیازمند هفتکلی

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل گفت: ۴۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، ۴۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه یک راس گوسفند نیز ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع شد، افزود: همچنین ۲۰۰ عدد نان نیز بین خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا تقسیم شد.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه کاشی کاری خانه خانواده نیازمند در حال انجام و یکی دیگر نیز به اتمام رسیده است، اظهار داشت: برای ۳ خانه دیگر هم کاشی خریداری شده که ان شاء الله به زودی انجام می‌شود.  

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت تصریح کرد:  با توجه به اینکه این گروه جهادی، گروهی مردم نهاد است از همه  مردم، خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنیم کمک‌های خود را به شماره کارت ٥٨٩٤٦٣١٥٤٢٤٦٦١٨٠ واریز کنند تا بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خدمت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.