حضور ۲۵۰ گشت پلیس در شهرستان‌های نارنجی بوشهر/ جریمه ۵۰۰ هزارتومانی بیش از ۶ هزار خودرو

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تا کنون ۶ هزار و ۴۲۵ خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی، ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، بر تردد خودرو‌های باری و موتورسیکلت‌های حمل بار که مسافر سوار کنند، نظارت می‌کنیم و علاوه بر آن با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دو سال محدودیت‌ها را هم اعمال خواهیم کرد.

او ادامه داد: در روز طبیعت ورود به تفریح‌گاه‌ها وتفرج‌گاه‌هایی، چون پارک خائیز، لاور شرقی، جنگل عامری، چاهکوتاه و پارک منابع طبیعی سرکره دشتستان ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، عنوان کرد: ۲۵۰ گشت انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت بر این شهرستان‌ها در آماده باش هستند و مسیر‌های منتهی بر نوار ساحلی را رصد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


واعظی گفت: اعمال محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد به قوت خود باقی است.

او بیان کرد: در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیربومی در نظر گرفته شده است این گونه خودرو‌ها در صورت مشاهده ۵۰۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شوند و خودرو‌های درون شهری نیز در صورت رفت و آمد در ساعت منع تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: تا کنون ۳۷ هزار و ۹۱۶ خودرو در تردد شبانه  ۲۰۰ هزار تومان و ۶ هزار و ۴۲۵ خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.