سعیدی: ورزش جودو علاقه‌مندان خاص خودش را دارد

دبیر کمیته ملی المپیک در خصوص بازدید از اردوی تیم ملی جودو و اعزام آن‌ها به مسابقات آسیایی توضیحاتی داد.

کیکاووس سعیدی دبیر کیمته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعزام جودو کاران به مسابقات آسیایی گفت: ورزش جودو علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. جودو ورزش جذابی است. با این ورزش آشنا هستم. وقفه‌ای بین برنامه‌های فدراسیون جودو به وجود آمد. جودو مورد بی رحمی قرار گرفت. با تلاشی که فدراسیون جودو، وزارت ورزش و کمیته المپیک انجام دادند، در دادگاه عالی ورزش رای به تعلیق جودو داده نشد.

او افزود: حضور جودو کاران در مسابقات آسیایی فراهم است. امروز از نزدیک شاهد تلاش جودو کاران کشورمان بودم. بچه‌ها روحیه خوب و با انگیزه‌ای داشتند. امیدوارم در مسابقات پیش رو، نتیجه مطلوبی کسب کنیم. انشاالله جودوی ایران، بتواند به مسیر موفقیت خود ادامه دهد.

فدراسیون جودو باید به قوانین پایبند باشد

سعیدی در مورد اینکه چقدر امیدوار هستیم که رای کمیته انضباطی هم به نفعمان باشد تصریح کرد: چنین خواسته ای، نیاز به یک تعامل دوستانه دارد. فدراسیون جودو باید به قوانین پایبند باشد. فدارسیون جهانی جودو هم باید مدارا کند و سخت گیری کم تری داشته باشد. قهرمانان زیادی در این رشته داریم. حیف است که چنین ظرفیت‌هایی متوقف شود. باید شرایط ویژه تری را برای جودو کاران میسر کنیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، از جودو حمایت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
آقای سعیدی! اگر دراسیون جودو باید به قوانین پایبند باشد. که باید با اسزایی مسابقه بدهیم ! اینو میخوای ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
شما ببخش . میخواسته یکی به میخ بزنه یکی به نعل تا کسی رو ناراحت نکنه .
آخرین اخبار