افشای المپین کاراته ژاپن از جزئیات جراحت با شمشیر توسط سرمربی سابق تیم ملی

ایومی اوکاسا از زخمی شدن صورت خود به واسطه شمشیر توسط سرمربی سابق تیم ملی کاراته ژاپن پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های رسمی کشور ژاپن، پیش از آغاز مسابقات المپیک توکیو،کاراته ژاپن در شوک بزرگی فرو رفته است.  ایومی اوکاسا، نماینده وزن ۶۸ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ژاپن که در مسابقات جهانی کاراته ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی رسیده بود به تازگی از آزار و اذیت سرمربی سابق تیم ملی کاراته پرده برداری کرد.

اوکاسا سرمربی سابق تیم ملی ژاپن را بار‌ها متهم کرد که  با شمشیر بامبو به صورت او ضربه می‌زد. آیومی اوکاسا که  در تابستان برای اولین بار در مسابقات المپیک در وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم زنان شرکت خواهد کرد، اعلام کرد  ماسائو کاگاوا سرمربی سابق تیم ملی کاراته ژاپن با قلدری او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۶،  اظهار کرد کاگاوا در آموزش‌های خود از شمشیر بامبو استفاده و بار‌ها با این شمشیر به صورت بازیکنان ضربه وارد کرده، با این حال کاگاوا تمامی این ادعا‌ها را رد کرده است.

اوکاسا که در زندگی شخصی خود هم دچار چالش‌هایی شده، مدعی شد کاگاوا به طور مرتب زندگی خصوصی‌اش را سرزنش کرده و یادآوری می‌کند که او آدم بد شانسی است، که روی روحیه این بازیکن در تمرینات المپیکی تاثیر به سزایی گذاشته است.

اوکاسا در این باره گفت: رویارویی  با این سرمربی برای من بسیار دشوار شده و اشک‌هایی که در راه  از خانه تا تمرین می‌ریزم جزئی از زندگی روزمره من شده است. مربیگری چنان محیط خفه کننده‌ای  دارد که من هم دچار استرس می‌شوم.

رسانه‌های ژاپنی گزارش دادند که اوکاسا و کاگاوا هر ۲ در کمیته اخلاق فدراسیون کاراته  توکیو (ژاپن) حضور پیدا کردند. اوکاسا به خبرنگاران گفت که او با دقت در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت کرده است. روزنامه Mainichi Shimbun به نقل از کاگاوا با اعلام اینکه او این ادعا‌ها را انکار کرده، بیان کرد: من هرگز به فکر انجام چنین اعمالی نخواهم افتاد، خصوصاً ضربه زدن به صورت یک ورزشکار المپیک و زخمی کردن آن‌ها کار نا پسندی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار