استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم همواره برای حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ چیز نمی‌تواند مردم را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ناامید کند و همواره برای حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح ذیل است:

«روز جمهوری اسلامی، یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت قهرمان ایران اسلامی است که برای تعیین آینده روشن خود و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۵۸ بار دیگر در صحنه حاضر شدند و با مشارکت مثال‌زدنی خود یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

مردم سرافراز ایران اسلامی همواره در برهه‌های حساس، بینش و بصیرت کم‌نظیر خود را نشان داده‌اند و برای توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم‌های بزرگ و اثرگذار گرفته اند.

مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق‌های رای رفتند و با رای «آری» خود، استقرار پایه‌های مردم سالاری دینی و تجلی حق و سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالم گیر کرونا مبارزه می‌کند، در این راه نیز مردم بزرگترین نقش را ایفا و مسئولان را در راه مبارزه و پیشگیری از این بیماری همراهی می‌کنند، بی‌شک بدون حضور مردم طرح‌های اجرا شده به موفقیت نخواهند رسید.

امسال نیز در خرداد ماه ۱۴۰۰ بار دیگر مردم با مشارکت مثال‌زدنی خود نشان خواهند داد که هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ناامید کند و همواره برای حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه حضور خواهند داشت.

اینجانب سالگرد استقرار جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به‌ویژه مردم چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید است سال پیش‌رو توام با تعالی و پیشرفت برای ساختن ایرانی آباد در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باشد.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار