ملکی مطرح کرد؛

تمهیدات آتش نشانی پایتخت برای سیزده بدر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان را برای روز طبیعت تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در آستانه روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) که همان روز سیزده بدر است، قرار داریم و از شهروندان تقاضا می‌کنم امسال هم مثل سال گذشته به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و این روز را در خانه بمانند.

وی ادامه داد: ممکن است افرادی برای روز سیزده بدر به پارک‌ها و بوستان‌ها بروند و تراکم جمعیت در این نقاط بیشتر شود که همین موضوع باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا می‌شود.

ملکی گفت: آتش نشانی بر حسب وظیفه و رسالتی که دارد استقرار‌هایی را مانند سال‌های قبل خواهد داشت و برای این روز تمهیداتی در نظر گرفته شده است، طبق این تمهیدات، علاوه بر آماده باش کامل ۱۳۳ ایستگاه آتش نشانی، آتش نشانان در ۱۹۶ نقطه از شهر تهران که شامل مبادی ورودی و خروجی پارک‌ها و بوستان‌ها و نقاط تفرجگاهی است، مستقر می‌شوند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: از این ۱۹۶ تیم، دو تیم کوهستان در درکه و توچال استقرار خواهند داشت. در استقرار‌ها ۴۷۴ نیروی آتش نشان عملیاتی با استفاده از ۳۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰۷ دستگاه خودروی سنگین و ۵۰ دستگاه خودروی سبک از ساعات اولیه روز ۱۳ فروردین ماه در نقاط مشخص مستقر می‌شوند و تا زمان تخلیه تفرجگاه‌ها نیرو‌ها مستقر خواهند ماند.

وی افزود: تقاضا می‌کنم شهروندان به بیرون نروند، اما اگر به هر دلیلی در تفرجگاه‌ها حضور یافتند، در صورت وقوع هر حادثه‌ای با حفظ خونسردی خود محل حادثه را سریعا ترک کنند و با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند و یا به نیرو‌های مستقر در محل اطلاع دهند. مدیران ارشد هم با گشت زنی به نیرو‌های خود در محل‌های مختلف سرکشی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار