شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

باید از هرگونه رقابت درون جریانی در انتخابات پرهیز کرد/ عملکرد جمعیت جانبازان در یک‌سال گذشته چگونه بود؟

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: باید از هرگونه رقابت درون جریانی در انتخابات پرهیز کرد، بنابراین اگر شورای ائتلاف ضعفی دارد، اصلاح و نقاط قوت آن تقویت شود.


مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد یکذ ساله این جمعیت گفت: در یک سال گذشته جلسات جمعیت را به صورت مجازی برگزار کردیم و همایش‌های ملی در زمینه جوانان و زنان بر پا شد. همچنین با جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان همایش ملی درباره هم افزایی تشکیلاتی برگزار شد، به این منظور که افراد هر جمعیت در استان‌های مختلف در برگزاری نشست‌ها، میزگردها، همایش‌ها و همچنین معرفی نامزد‌های انتخاباتی هماهنگ عمل کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت همکاری در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و دوری از هرگونه رقابت درون جریانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر شورای ائتلاف ضعفی دارد، اصلاح شده و نقاط قوت آن تقویت شود. باید از تجربه موفق شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم در انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرد.

وی ادامه داد: هر چند که دولت دوازدهم ناکارآمدی‌های فراوانی در مسائل مختلف داشت، ولی اصلاح طلبان همچنان در تلاش برای ایجاد روایت‌های تحریفی در اذهان عمومی و معرفی نامزد انتخاباتی هستند، بنابراین ما هم باید از تکثر بپرهیزیم و نامزد انتخاباتی اصلح را معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید


 شاکری با اشاره به دستاورد‌های جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سال ۹۹ گفت: در جمعیت جانبازان ۸ کارگروه امور ایثارگران، بانوان، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، تشکیلات و روش‌ها، جوانان، روابط عمومی، سیاسی اقتصادی و فرهنگی اجتماعی وجود دارد که هر کدام مطالبات جامعه را دنبال و محصولاتشان در سایت جمعیت جانبازان منتشر می‌کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان افزود: هر کدام از استان‌ها، دو کانال اطلاع رسانی و گروه‌هایی تحت پوشش برای بارگذاری مطالب دارند. یکی از کار‌هایی که به صورت مستمر و در قالب محتوای آموزشی در کانال‌ها بارگذاری می‌شود، مباحث دشمن شناسی حجت الاسلام طائب، خاطرات مقام معظم رهبری، مباحث شرح سوره در قیامت حجت الاسلام امینی خواه و مباحثی از فتنه تقلب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار