سردار حاجیان خبر داد؛

افزایش ۸۹ درصدی تردد بین جاده‌ای در نوروز/ اعمال قانون خودرو‌های غیر بومی پس از تغییر رنگ‌بندی شهر

سخنگوی نیروی انتظامی از افزایش ۸۹ درصدی ترددهای بین جاده‌ای در کشور طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد: زمان ممنوعیت تردد درون‌شهری از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تعیین شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اعلام رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی که در شهر‌هایی با رنگ قرمز و نارنجی حضور دارند، در مدت ۷۲ ساعت پس از اعلام رنگ‌بندی جدید فرصت ترک آن شهر را دارند در غیر این صورت توسط همکاران ما اعمال قانون می‌شوند.

وی از افزایش ۸۹ درصدی تردد‌های بین جاده‌ای در کشور طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس (۲۶ اسفند) تاکنون ۱۸۴ میلیون تردد صورت گرفته است.

به گفته این مقام انتظامی، افزایش تردد‌های جاده‌ای متأسفانه سوانح منجر به فوت را ۱۹ درصد و سوانح خسارتی را نیز تا ۸۱ درصد افزایش داده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین از تهیه و تدوین ۱۶ اولویت کاری برای نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: اولویت نخست "هوشمندسازی پلیس" است تا بتوانیم با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حاجیان با اشاره به برنامه‌های پلیس برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: نیروی انتظامی در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مختلفی را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

سخنگوی پلیس، مبارزه جدی با قاچاق کالا را یکی از راه‌های تحقق شعار سال برشمرد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با این پدیده، نیروی انتظامی سعی می‌کند تمام موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران بردارد و با پشتیبانی‌های انجام گرفته زمینه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را فراهم کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
این مردم حرف گوش کن نیستن خودشون هم به خودشون رحم نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حمله راننده مست به تکنسین اورژانس تهران !!! .
ما ایرانیان باید برای خودمان استانداردهایی را درست کنیم مخصوص کشور عزیز خودمان مثلا یکی از این استانداردها باید اینچونین باشد حتما باید و الزامیست که تیم اورژانس پزشکی محترم که بر روی هر صحنه حادثه و تصادفی می خواهند حاضر شوند باید قبلش با تیم امدادگری آتشنشانی و پلیس راهنمایی رانندگی محترم و پلیس واکنش سریع تکاوری محترم مقتدر قدرتمند هماهنگ کنند و یا وقتی به پلیس 110 در مورد حادثه و تصادفی هر شهروند محترمی تماس می گیرند خود پلیس محترم 110 در دستور کارشان باشد که تیم اورژانس پزشکی و آتشنشانی و پلیس راهنمایی رانندگی و پلیس واکنش سریع تکاوری را مطلع کنند تا این چهار گروه همه هم زمان با همدیگر بر روی هر صحنه از حادثه ها و تصادفاتات مختلف در کل کشور حضور یابند هم مستندات را هر گروه جداگانه برای خودش تشکیل پرونده می دهد و پیگیری می کنند و هم صحنه های حوادث و تصادفات مختلف ایمنی و امنیت استاندارد مییابند و هم عدالت اجتماعی استاندارد اسلامی ایرانی عزیزمان رعایت می شود به نحو احسنت تا شاهد چونین برخوردهای اراذلانه و اوباشگرانه و غیره .... مجرمین مست و مواد مخدری توهم زده و سارقین بر روی صحنه های حادثه های مختلف و تصادفات مختلف در کل کشور ایران اسلامی عزیزمان نباشیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نیروی کارآمد پلیس گردنبند علی دایی و روزه پیدا میشه ولی گوشی بنده دو ساله لنگ در هواست، بهم میگه سهل انگاری خودت بوده که از توی ماشین بردن، اگه چهار تا دزد رو انگشتشون رو قطع کنی اون وقت میبینی که نیاز به پلیس نیست،
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
قطع نمیکنن اگه این کار انجام بشه که خوبه،
طرف رفته دزدی توی کارخونه تاریک بوده خورده زمین سرش شکسته ۱۱۰ اومده میگه صاحب کارخونه مقصره چرا اینجا روشنایی نداشه
چی بگیم داداش
Germany
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
واقعا مسخره ست.
تا ۲۵ اسفند مسافرت به شهرهای توریستی ممنوع بود اما یهو آزاد شد،تهران زرد شد و همه چیز برای پیک سنگین کرونا و همه گیری اون آزاد شد.حالا تعطیلات تموم شده اومدن میگن چرا مردم رعایت نکردن،چرا مسافرت رفتن و...
دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخ به کل مسئولین کشور
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حالا ۱۳ بدر رو ببین جاده ها چه میشه...!
Germany
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حالا خوبه کرونا بوده و اینقدر سفر رفته اند
Iran (Islamic Republic of)
علی منتظر
۱۱:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام
با توجه به قرمز بودن خوزستان که ما ساکن هستیم هیچ منع تردد شبانه و یا پلاک غیر بومی مشاهده نمیشه و این که میگن ستاد کرونا گفته بیشتر میخندیم و یاد صحبت وزیر بهداشت میفتم 0خودم هم کادر درمانم)که گفت پایین رودخانه جنازه جمع میکنه
فقط تعداد پلاک مخدوش گلی شده چسب خورده و یا خودرو های بدون پلاک زیاد شده که اونم برای کسی مهم نیست
منع تردد شبانه که دیگه دروغ 13 شده
آخرین اخبار