روحانی در جلسه هیئت دولت:

۱۲ فروردین یک راه برای حل معضلات اساسی در کشور است/ از شنبه هفته آینده هر بخش خصوصی می‌تواند با ارز نیمایی واکسن وارد کند

رئیس جمهور گفت: ۱۲ فروردین یک راه برای حل معضلات اساسی در کشور و اداره ایران در اختیار مردم است.

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز چهارشنبه و در آستانه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی طی سخنانی در جلسه هیات دولت، از جمهوریت، اسلامیت و ایران به عنوان سه پایه و رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: این سه در کنار یکدیگر جمهوری اسلامی ایران را می‌سازند.

روحانی افزود: ۱۲ فروردین و حضور مردم در پای صندوق‌های رای ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رای به نظام جمهوری اسلامی، نشان داد که اداره کشور ایران در اختیار مردم است و این مردم هستند که بالاترین مقام‌های کشورو مدیریت کشور را با رای خود برمی گزینند و انتخاب می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه حرکت‌های انقلابی در کشور برای این بوده که مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی به مردم رای و چیزی را تحمیل نکند، افزود:خدای نکرده اگر انتخاباتی داشته باشیم که مشارکت حداکثری در آن نباشد ضربه بسیار بزرگی به راه و روشی زده ایم که در ۱۲ فروردین انتخاب کردیم.

وی از انتخابات به عنوان یکی از مسائل و موضوعات مهم پیش روی کشور نام برد و افزود: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و تا مشارکت در انتخابات و صندوق رای هست، نظام جمهوری اسلامی با همین قدرت و شکوه خواهد بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر روزی انتخابات از نظر مردم بیافتد که انشاءالله هیچوقت به چنین روزی نرسیم، به معنای پایان تمام حرکت‌ها و انقلاب‌ها در کشور است.

روحانی با بیان اینکه همه باید منافع ملی کشور را مد نظر قرار دهیم، راه حل مشکلات پیچیده در این کشوررا فقط اصل ۵۹ قانون اساسی برشمرد و افزود: ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی که به آن افتخار می‌کنیم، یک همه پرسی و رفراندوم است.

وی با بیان اینکه امروز اداره کشور در اختیار مردم است و این مردم هستند که بالاترین مقام‌ها و مدیریت کشور را با آرای خودشان برمی‌گزینند، گفت: تمام انقلاب‌ها در ایران از زمان میرزای شیرازی بزرگ در این ۱۵۰، ۱۶۰ سال اخیر برای این بود که مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی رای و نظری را به مردم تحمیل نکند؛ بنابراین ۱۲ فروردین روز بسیار مهمی در مردم سالاری اسلامی در کشورمان است.

روحانی انتخابات را یکی از مسائل بسیار مهمی که این دولت تا پیش از پایان دوره فعالیت خود پیش‌رو دارد، عنوان کرد و گفت: ۱۲ فروردین به عنوان نماد انتخابات و تعیین کننده بودن رای مردم در نظام جمهوری اسلامی یک روز نیست بلکه یک فرهنگ، یک راه و مسیر برای حل معضلات پیچیده و اساسی در کشور است. انشاءالله بتوانیم پیرو این راه باشیم و آن را ادامه دهیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: اولین مساله‌ای که در ۴ ماهه باقیمانده از عمر دولت پیش‌روی ماست برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور است و همه باید تلاش کنیم یک انتخابات پرشور برگزار شود، به گونه‌ای که همه مردم احساس کنند یک نماینده‌ای در انتخابات دارند. از هر تفکری یک کاندیدا در انتخابات حضور داشته باشد تا مردم تشویق شوند پای صندوق آرا بیایند و زحمت ایستادن پای صندوق را به عنوان عبادت تلقی کنند.

وی با بیان اینکه نباید از انتخاب مردم بترسیم، تصریح کرد: هر چه مردم انتخاب کنند، مبارک است. باید این را قبول کنیم و اگر این را در مغزمان بگنجانیم منتخب مردم هر که باشد و از هر جناح و طرز تفکری که باشد برای ما مبارک است. ما نیازمندیم و البته همیشه نیاز داشتیم که ۱۲ فروردین را تکرار کنیم.

رئیس جمهور دومین موضوع مورد توجه در ماه‌های پاینی دولت دوازدهم را سلامت مردم دانست و خاطرنشان کرد: انصافاً همه در عرصه مقابله با کرونا به میدان آمدند و تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند که صمیمانه از همه به ویژه کادر درمان تشکر می‌کنم.

روحانی ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا حتی در تامین ماسک و الکل مشکل داشتیم، اما تولیدکنندگان و بخصوص شرکت‌های دانش‌بنیان کشور هر چه نیاز داشتیم ساختند و امروز نیز در حال تلاش برای به ثمر رساندن واکسن‌های داخلی هستند. خیلی امیدواریم تا اول تابستان بتوانیم از واکسن داخلی هم استفاده کنیم.

رئیس جمهور مسئله مهم دیگر پیش روی دولت دوازدهم در ۴ ماه آینده را مسئله تحریم برشمرد و با بیان اینکه اخیرا یک نگرانی در این رابطه پیدا کرده‌ام، گفت: تا امروز مقصر ۱۰۰ درصد داستان تحریم، آمریکا بود. هیچ کس نمی‌تواند تردید کند. در دوره ترامپ آن‌ها بر خلاف انسانیت تحریم کردند و حتی دیروز شنیدیم که در موضوع واردات مرغ، ایران را تحریم کردند که این نهایت خباثت بود و دیگر خبیث‌تر از آن دولت آمریکا در تاریخ نمی‌توانید پیدا کنید.

روحانی با اشاره به اینکه دولت جدید آمریکا تغییر شیوه داده است، اضافه کرد: اگر حواس‌مان جمع نباشد، ممکن است این‌ها با تبلیغات و به تدریج به مردم ما بگویند که ما آماده مذاکره هستیم و این ایران است که امروز و فردا می‌کند. نباید بگذاریم این بهانه دست مردم و افکار عمومی بیافتد.

وی تاکید کرد: البته دولت جدید آمریکا تا حالا هیچ اقدام جدی عملی انجام نداده است. یکسری حرف‌ها زده است، منتها در عمل چیزی نمی‌بینیم باز هم همان تحریم و فشار است. ما به آن‌ها گفتیم اگر قبول دارید ترامپ تروریست بوده، که همه حرف‌هایتان باطل است و بی‌ربط حرف می‌زنید. اگر قبول دارید این آدم تروریست بوده پس یک ثانیه نمی‌توانید عمل تروریستی را ادامه دهید.

روحانی با بیان اینکه راه مقابله با این نگرانی فعال شدن ماست، تصریح کرد: باید بیش از این فعال شویم. روزانه باید دنبال مذاکره و رفع تحریم باشیم. همانطور که رهبری فرمودند ما عجله نداریم. ۲ ماه هم گذشته است، ولی الان کسی ما را متهم به عجله نمی‌کند. روز اول اسفند اگر می‌رفتیم ممکن بود بگویند چرا عجله؟ اما دیگر در فروردین عجله تمام شد و بعد از این دیگر گذر زمان بدون رفع تحریم‌ها فرصت‌سوزی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که بازگشت آن‌ها به تعهدات‌شان و رفع تحریم‌ها ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز دارد، اظهار داشت: بازگشت آمریکایی‌ها به تعهدات‌شان و رفع تحریم‌ها با یک فرمان و در یک ساعت قابل انجام است. این موضوع فقط نیاز به اراده دارد و اگر اراده جدی باشد، آمریکا هم می‌تواند در یک روز به کل تعهداتش برگردد و ما هم می‌توانیم به کل تعهدات‌مان برگردیم. با شعار و مصاحبه کار درست نمی‌شود، آمریکایی‌ها باید در مقام عمل و با همه توان به میدان بیایند.

روحانی گفت: در تمام این ۴ ماه در هر لحظه و هر ساعت برای رفع تحریم‌ها و بازگشت به تعهدات آماده‌ایم و این را وظیفه خودمان می‌دانیم که تحریم برداشته شود و یک روز تأخیر را در این جهت جایز نمی‌دانیم، بلکه خلاف شرع و قانون و قانون اساسی و نظر مردم می‌دانیم. مجری دولت است و دولت هم آماده است برای اینکه این اقدام بزرگ را انجام دهد.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب را دیگر وظیفه دولت در مدت زمان باقیمانده از فرصت خدمت عنوان کرد و افزود: بار‌ها گفته ایم صد قلم کالای مورد نیاز مردم است و این صد قلم کالا باید به راحتی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل غیرقابل حلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مقرر شد وزرای صمت و جهادکشاورزی بیشتر بر روی این مساله متمرکز شوند.

رئیس جمهور موضوع چهارم را تولید دانست و اظهار کرد: امسال سال تولید و پشتیبانی و رفع موانع تولید است. پارسال پنج‌شنبه‌های افتتاح‌ها را داشتیم که امسال نیز تا آخرین پنجشنبه فعالیت دولت ادامه خواهد یافت. برنامه‌های اولیه برای پشتیبانی از تولید و رفع موانع نوشته شده است و به زودی این برنامه‌ها تکمیل، تدوین و اعلام می‌شود تا به وظیفه‌مان در سال ۱۴۰۰ عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۵۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
خدا بداد ملت برسه دیگه از بعد از تعطیلات هر جایی زدن واکسن کرونا موجود هست معلوم هم نیس واکسنه آب مقطره چی هست
باز هم ناظرانی راه میندازن که بازار واکسن کنترل کنن
روز از نو روزی هم از نو سالی از نکوس از بهارش پیداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
از اردیبهشت قراره واکسنی که دانشمندان داخلی با زحمت ساختند تولید انبوه بشه و شما هم قراره با واردات زحمت همه ی دانشمندان داخلی را به هدر بدید و مایوس شان کنید. چرا تا حالا واردات انبوه نکردید. قطره چکانی وارد کردید حالا که واکسن ایران می خواهد عرضه انبوه بشه می خواهید واردات بی حساب کتاب داشته باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه قرار نبود واکسن رایگان باشه؟!
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
چرا رایگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
روضه فردا چیه حاج آقا با این وضعیت که درست کردید سیمان نیست شده ۴۰ هزار تومان آخه این چه وضعیه
صبر آستانه ای دارد
Iran (Islamic Republic of)
!!
۲۰:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ایجاد یک کانال رانت خواری جدید برای دور و بری ها ، در این آخر دوره ، با مجوز واردات واکسن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
انقلاب صاحب دارد مردم صاحب این انقلابند
شما تشریف ببر مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرغ را درست کن
خدایا کی می شه این آدم عزیز و بزرگوار را در تلویزیون نبینیم .
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
تلویزیون را روشن نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
به نظر می رسد دولت مسیر جدیدی برای به تاراج بردن صندوق ذخیره ارزی پیدا کرده تا دور و بری های دولت هزینه چند هزار میلیاردی تبلیغات ریاست جمهوری را تهیه کنند و گرنه همین روندی که دولت انجام می دهد در واردات چه مشکلی دارد که می خواهید مثل سالهای پیش به اسم واردات میلیارها دلار ذخیره ارزی را بین دوستان تقسیم کنید؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خوب دیگه مثل همیشه سلامتی مون هم افتاد دست آقازاده ها . حالا واسن به درد نخور وارد می کنن با قیمت دوسه برابر بهمون می فروشن
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
فروشی برای مردم نیست
میفروشن بدولت و دولت واکسن را رایگان بمردم تزریق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
با این حرفها مردم را سر کار گذاشته اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آخر بی تدبیری از دولت با تدبیر امید این است بس تا الان کارشان کوچک کردن سفره و گرفتن قدرت خرید ملت و گرانی بی حد مرز و تورم سرسام آور و بی ارزش کردن پول ملی کشورمان بود والان جان آدامها برایشان بی ارزش شده این دولت بی تدبیر که با بی تدبیری کشور را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
کدوم دولتی به بخش خصوصی واکسن میده؟!!! میخواین کوتاهی ها تون رو در خصوص واکسیناسیون کرونا توجیه کنین؟ با مردم صادق باش آقای رییس جمهور
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
فروشی برای مردم نیست
بخش خصوصی میفروشه بدولت و دولت واکسن را رایگان بمردم تزریق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۹:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
فقط مردش باش این دفعه سرکاری نباشه عملیش کن .اگه مسولین میگن ماتو اوج محبوبیتیم چرا از همه پرسی میترسن لااقل خود تان را ثابت کنید
Turkey
Husin
۱۹:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
یک مسیر تجاری بین چین و پاکستان وجود دارد ..و ورود یک مسیر تجاری ایران به چین از طریق پاکستان ..افزایش تجارت به میلیاردها. همان جاده بندر گوادر که چین برای پاکستان ساخته شده است
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۸:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای ریس .واکسن مگه دولت عرضه نداره وارد کنه؟ یه واکسن معلوم نیست مثل بقیه کاراتون چکار میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
قیمت مرغ رو کنترل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بجز شما کدوم دولت در جهان واردات واکسن رو به بخش خصوصی داده؟؟؟بابا ؛ آقازاده هاتون رو پی کار نفرستید هر چقدر پول خواستن یه صندوقی رو به اسم اختلاس خالی کنید بدید بهشون ولی با سلامت مردم بازی نکنید؛واکسن و بخش خصوصی یعنی در آوردن پدر مردم چه مالی و چه جانی ---بس کنید خجالت بکشید حالا رانت دارو و واکسن شروع شد؟؟؟دختر نعمت زاده چه شد
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۱۸:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
استخوان در گلو و خار در چشم داریم تحمل می کنیم تا این یکی دو ماه هم بگذره و دولت تزویر و نا امیدی بره کنار .
اما از قوه ی قضائیه خواهشمندم نزاره این غربگرا ها که مملکت رو به 300 سال قبل برگردوندند قِـصِـر در برن . و حتما باید در دادگاه همشون محاکمه بشن و در قبال جنایات اقتصادی فرهنگی و سیاسیشون پاسخگو باشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
باز شنبه های معروف آقای رییس جمهور خدا به خیر بگذرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
8 سال رئیس جمهور بودی ی هیچ کاری نکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا بداد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
شما همیشه برای بدبخت کردن مردم عجله دارید . این همه پول مملکت رو خرج بلیط رفت و آمد کردید آخرش هم شد معاهده ننگین برجام . وقتی مشاور وزیر جاسوس باشه واقعا روتون میشه تو چشم مردم نگاه کنید و باز هم حرف از برجام و مذاکره بزنید . طولی نمیکشه که پرده ها میره کنار و چهره واقعیتون برملا میشه . پس با حرفای قشنگ نمیتونی گول بزنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه ادامسه هر کی بره وارد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
والااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
غربگرا ها فکر می کند جهان فقط چند کشور آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان است، البته اگر از قراداد با کشوری قوی و مهم و متعهد مثل چین ذوق زده نمی شوند چون فرزندانشان و آقا زاده ها در شرق زندگی نمی کنند و در کشورهای غربی هستند و ریش باباشان در گرو منافع غرب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بله تواعضای دولت غربگرا زیاد این مکاران بااموال ملت درغرب خوش میگذرانند اموال ملت رامیدن به چین یاشرق پولشو خرج اقازاده هاشون میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نه شرقی نه غربی, چه جانها که فدای وطن شدند
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۹:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه امریکا و اروپا بده چرا همه سران آقا زادهاشون اونجاست
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آیا چین متعهد است؟
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی همه مردم درخواست برگزاری همه پرسی در فروردین ۱۴۰۰ دارن.
مطالبه مردم رو به نفع مردم اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی دیگه کارش تمومه باید به خاطر این همه خسارتی که سر سیاست های غلط اقتصادی سر مردم و کشور آورده محاکمه بشه نه این که زشت طلبکارانه به خودش بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نه من همه پرسی نمیخواهم خواسته من محاکمه دولت به خاطر خسارت فراوانی که سر برجام به کشور زده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
همه پرسی چی ؟ این حرفا رو میزنه که حواستون رو از اصل موضوع پرت کنه . این روش دولت اصلاحاته که یه موضوع رو بندازه وسط تا مطالبه گری مردم فراموش بشه .
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۸:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تو کی هستی ، که از طرف همه مردم نظر میدی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
باید محاکمه کنیم بااین اقتصاد که براه مردم درست کرده آن وقت میخواهید قانونجا به حا کنه
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ادرس غلط ميده برگزارى همه پرسى كه يعنى از من نپرسيد با ملت چه كردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مجلس ورود کنه واکسن نباید توسط بخش خصوصی وارد بشه خطرناکه. واکسن رو باید فقط دولت تحت نظر وزارت بهداشت وارد کنه یا داخل تولید کنند واکسن نمی شه دست هر کسی بیفته
France
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بورس كه سرمايه گذاري دولتي بود و تحت نظارت ديدم چقدر خوب بود مردم رفتن قاچاقي طلا دلار خريدن ما تحت نظارت و درست سرمايه گذاري كرديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
دیگه شورشو دراوردن رانت سازمان یافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
واکسن وارد کنند ! بازم قراره بستگانتون پول به جیب بزنند . مثل اینکه حالا حالاها باید سریال گاندو ساخته بشه ‌. رو که نیست .
Iran (Islamic Republic of)
حاله
۱۵:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی دم انتخابات دم از رفراندوم میزنی واقعا جالبه چرا پیشتر نمی گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
این جماعت تنها برگ برنده شون همین حرف هاست ، برگزاری رفراندوم ، چرا خانم ها به استادیوم نمیروند ، فضای مجازی را چرا فیلتر میکنید ، آزادی پسر و دختر و .... عملکرد افتصادی در 8 سال گذشته صفر فرهنگ به فنا رفت سیاست فاتحه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
او میگه که حواس ما رو از حرفی که زد پرت کنه . روشش همینه . ما باید در مقابل او فقط بگیم این ۸ سال با اقتصاد ما چه کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
قوه ی قضاییه این چند ماه آخر حواسش خیلی به دولت باشد.
دولت مردم را به حال خودشان رها کرده است.این یک حقیقت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ایکاش بحال خودش رها میکرد، دمار از روزگار مردم درآورده این دولت مکار و فریبکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه سالهای پیش حواسش به مردم بود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
که با قیمت ارز ازاد بفروشه درست مثل 8 سال ریاستت :)))))) جدا مجلس و قوه قضایه کاری نمیخوان بکنن یا مردن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اونام همدست دولت هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
دوباره این حرف زد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام
جناب آقای رئیس جمهور
یک رفراندوم هم بگذار که ما مرغ بخوریم یا نخوریم
البته اگر صلاح دانستید تخم مرغ را هم اضافه کنید
خیلی ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بله رفراندوم در قانون اساسی هست
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
خیلی چیزها در قانون اساسی هستند ولی مصلحت حفظ نظام نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
البته در خصوص ۹۰ روزه اقتصاد رو درست کردن شما . باید دید چند درصد از مردم راضی هستتد . اقتصاد و سفره مردم و پراید و دلار و همه رو نابود کردید . محض رضای خداوند برای جان مردم ارزش قایل شو فتنه به پا نکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقا انصاف داشته باشید فرمودند صد روزه چطور نمی بینید این همه پروژه هرروز داره افتتاح میشه اینهمه خرج شده ولی انصافاً تو هرجایی که راه ... هست دولت انصافاً خوب عمل کرده مثلاً تو واردات ارز دولتی 4200تومنی تو اجرای پروژه ها ما اینهمه پول داریم که میلیاردها دلار صرف پروژه هاکنیم ولی مردم مشکل معیشت داشته باشند یا مردم واقعاً مشکلی ندارن و الکی نق میزنند یا شما بگید من نمی‌دونم چی بگم آیا عقل حکم می‌کنه مثلاً من پول داشته باشم خونه ماشین باغ ویلا بخرم ولی بچه هام لباس نداشته باشند ویا گرسنه باشند برن تو آشغالدونی بگردن اگه دولت این همه پول داشته و اینهمه پروژه علی به برکت الله افتتاح میشه پس چرا مردم در مضیقه اند و دولت حتی حقوق قانونی کارمندهاشم را در حد هزینه هاشون نمیده وقدرت خرید مردم رو اینقدر کاهش نمیده سال نود و دو دلار سه هزار تومان بود و ارزش حقوق کسیکه در آمدی دو میلیون و صد بوده میشههفتصد دلار وبا توجه به افزایش حقوقها که اینهمه دولت سر وصداراه انداخته خیلی شده باشه سه برابر یعنی حدود شش میلیون تومان که با نرخ دلار امروز میشه حدود دویست بیست دلار یعنی قدرت خرید این کارمند بیچاره سه برابر ضعیفتر شده وحالا شما پیدا کنید پرتقال فروش رو این یه جمع چمن‌های ساده است که مجلسی ها هم بلد نبودند انجام بدهند ولی دولت تدبیر و چی بگم خوب بلده بودجه ریزی کنه وحالا ما کارمندان به جایی رسیدیم که کل حقوقمونه یا می‌دیم اجاره خونه یا اقساط وام درست نمی‌گم.؟!؟!؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چطوره یه رفراندوم بزاریم ببینیم مردم چه تصمیمی در مورد سرنوشت حسن روحانی و هیات دولت بعد از ۸ سال خسارت زیانباری که به کشور بواسطه عملکردشان و ترک فعل ها و دست کجی هایی که انجام داده اند می گیرند ؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
سرنوشت حسن روحانی?
ریس آینده تشخیص مصلحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خب از کجا بفهمیم این واکسن‌هایی که توسط شرکتهای خصوصی وارد میشه تقلبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
شرکت خصوصی قراره عام المنفعه واکسن وارد کنه ؟ شرکت یعنی داد و ستد آقای مثلا رئیس جمهور.
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چون اعتماد مردم کاملا سلب شده نمیفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
دلت خوشه بابا .....به نام واکسن با ارز دولتی خودرو و موبایل و لوازم آرایشی وارد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
و دوباره ایجاد یک رانت دیگر ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تمام مایحتاج مردم بدون مدیریت رها شده و مردم را دچار مشکل جدی کرده و حالا جان مردم رابه بخشش خصوصی که دنباله رو عدم خواست کنترل و مدیریت ان مانند بازار دچار خواهد شد واگذار میکنند .کی این چند ماه نکبت تمام میشه تا مردم نفس راحت بکشن از این همه خدمت به غرب و آمریکاو حرس و جوش دادن مردم انشا الله که مردم با عبرت از چند سال با بصیرت تمام و تحقیق و تکیه به دینداری و ولایتمداری و وطن پرستی و حفظ ثمره خون جوانان و عزیزان و مدافعان شهید ملت و بر آورده شدن آرزوی خادم صدیق ملت شهید سردار سلیمانی با دید باز و حضور پر شور انتخاب کنند و نه قاطع به دشمنان ایران اسلامی و خائنین داخلی بگن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چه کسی را انتخاب کنیم؟؟
مثلا همین آقای روحانی مگر مورد تایید شورای نگهبان نبود؟
مگر برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت نشده بود؟
اینقدر مردم را مقصر اصلی معرفی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا بورس قرمز هست چرا دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۴:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی ممنوع شدن صادرات و واردات کالای خارجی ممنوع شدن هر نوع کالای خارجی ارز بر که در داخل توان تولید دارد
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی ساختن جنس خوب هست نه ممنوع شدن واردات کالای خارجی !
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حمايت ازكالاى داخلى يعنى نه به كالاى خارجى كه تاون توليدش در داخل است شما ناراحتى برو خارج كالاى خارجى بخر پز بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا دوازده فروردین رو به خیر کنه...
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
میکنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
وارد کردن واکسن توسط بخش خصوصی وباارز نیمایی!! یعنی شروع فسادهای مختلف وگرانفروشی به مردم!؟!؟
چه طور شد که گفته بودی که واکسن خریده بودید ولی آمریکا اجازه واردات نداده بود!!؟؟ حالا بخش خصوصی شماچه طور اجازه وارد کردن داره!؟!؟ وای خدا چه قدر مامردم باید شاهد زور گویی ودروغگویی ودزدی و... این دولتهای اسلامی باشیم!! ؟؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
زیاد
Iran (Islamic Republic of)
؟
۱۳:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
رفراندوم در مورد چه موضوعی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اصلاح قانون اساسی و افزایش اختیارات رییس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
افزایش اختیارات؟مگه العان اختیاراتش کمه؟اگه کمه چرا برا دور دوم اومد؟چرا استعفا نمیده؟چرا هیئت دولت کاندید ریاست جمهوری داره؟
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۹:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
درمورد جمهوری اسلامی
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
رفراندوم در مورد افزایش کاری هیئت دولت و افزایش اختیارات فروشندها و کم حرف زدن مردم و ,,,,,,,,,,,,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
شنبه های شیخ شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
هر وقت حرف می زنی منتظر یک بلائی هستیم!!!
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
عجب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
دقیقاااااااا مخصوصااا شنبه ها که میگه .........
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دورهمی در بوستان‌های استان تهران در روز طبیعت ممنوع شد.
گودرزی گفت: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.
این دستور لازم الاجرای پیشگیرانه خردمندانه منع دورهمی در بوستان‌ها را باید وزیر کشور به همه استانداران و فرمانداران و شهرداران و پلیس راه های مواصلاتی مابین شهرستانهای کل کشور ابلاغ می کرد تا همه ایرانیان در روز طبیعت گردی 13 بدر از شر ویروس منحوس جهش یافته انگلیسی در امان بمانند در خانه هایشان نه تنها این دستور برای پایتخت نشینان ابلاغ شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور، لطفا قدری فکر کنید!!!!! اشتباه نکن تا انتخابات 2 ماه مانده است و تا رفتن شما 4 ماه!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
یکی از مردم
۱۲:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مردم بر اساس اظهارات نامزدها و ادعاهایی که برای مدیریت میکنند، مدیران کشور رو انتخاب می کنند.
خدا رو شکر الان هم صدا هست هم تصویر.
من نمیدونم قانون راجع به نامزدهایی که گنده تر از توانمندیهاشون چی گفته ولی واجبه که بگه تا کم کاری و ندانم کاری و ناکرده کاری و ناتوانمندکاریهای مدیران در نهایت به اسم مردم ثبت نشه!!!!
از هر کدوم از همین مردمی که رای دادن بپرسید میگن که چطور به شعورشون داره هر روز با این حرفها توهین میشه.
ار اعتماد و صداقت مردم سو استفاده نکنیم.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مردم هم چندان صادق نیستند ولی پرطمع زیاد
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۱۲:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی ، جون مادرت دست از سرمون بردار
این چند ماه باقیمانده رو فقط بگیر بخواب
Iran (Islamic Republic of)
110
۱۴:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ایول
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
مادرش که جون نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حداقل یه بار شنبه اول کارو انجام بده بعد دوشنبه، دو روز بعدش بگو ما شنبه این کارو انجام دادیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
"١٢ فروردین یک روز نیست بلکه یک فرهنگ، مسیر و راه برای حل مسائل پیچیده در مملکت است."
الان مشکل کشور فقط وجود شماست. مطمئن باشین اگه شماها برین این مشکلات خود بخود حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بدبخت شدیم
الان باز آقازاده ها واکسن وارد می کنند
بازار سیاه ایجاد میشه
تو را خدا نگذارید
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تو را خدا نگذارید????شما نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
منظورشون از تو رو خدا نگذارین این نیست که واکسیناسیون نشه یعنی شرکتهای خصوصی واردات واکسن رو انجام ندن
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
فروشی برای مردم نیست که آقازاده ها واردکنند
میفروشن بدولت و دولت واکسن را رایگان بمردم تزریق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خسته شدبم هر روز ابنقدر حرف می زنی ....
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
میگی گنگ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
هفته پیش مایع لباسشویی تاژ خریدم روش زده ۲۲۵۰۰ این هفته همون رو خریدم روش زده ۳۵۵۰۰ آقای رئیس جمهور هنوز یکماه از حرف شما که گفتید کالاها به اندازه کافی گران شده و دیگر نباید گران شوند نگذشته. هر چی می کی عکسش در میاد لطفا حرف نزن. اصلا این مدت باقی مانده رو برو مرخصی.
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
هر چی میگه عکسش در میاد? شما هم عکسش عمل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
روحانی مرد متدین و ولایتمدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اره تو راست میگی اگه این آقا حرف رهبر رو گوش میکرد این همه بدبختی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مطمئنم شما هم آقا زاده جناب روحانی هستید ..........
وگرنه اینقدر مطمئن نبودی و بخودت اجازه نمیدادی که همچین اظهار نظری بکنی ....
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۲:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تورو به جدتون دوباره به اسم واکسن کرونا اعتباری ارز بیت المال را دست ادمهای نا اهل ندید بعد گندش در بیاد بجای دارو گوشی وارد کردن و ارز دریافت شده را پس هم نمیدن .استاتید این سه چهار ماه هیچ کاری کنید و هیچ خطی ندید که انواع و اقسام موجهای گرانی از شما به ملت تحمیل بشه .
بسه دیگه از بس گفتید حبابه , بادکنکه و مردم با بی تدبیری ما مقاومت کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
جناب آقای روحانی خواهشمندیم این ابتکارات غیرکارشناسانه خودتان را رها کنید. واردات واکسن از طریق اشخاص و شرکت های خصوصی زمینه بازار سیاه و تقلبی بودن واکسن کرونا را فراهم خواهد کرد. الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
جناب آقای روحانی خواهشمندیم این ابتکارات غیرکارشناسانه خودتان را رها کنید. واردات واکسن از طریق اشخاص و شرکت های خصوصی زمینه بازار سیاه و تقلبی بودن واکسن کرونا را فراهم خواهد کرد. نمی دانیم شما چه خصومتی با این مردم مظلوم دارید. الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
باز هم شنبه لعنتی
Netherlands
رضا
۱۲:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بخشش خصوصی یا دوست و آشنا و فامیل؟
گشایش برای رانتخواران؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
با ارز دولتی وارد کنن و به قیمت خون بفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
یاابالفضل.. یه کارایی مبخان بکنند و ک برجام برگردند ولوناقص و12راجشن ملی بگیرند...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
در همه امور اساسی باید همه پرسی برگذار شود
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
همه کرسی برگذار میشود ولی همه پرسی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تو رو خدا این دو ماه آخر تصمیم نگیر ساکت بشین تمام بشد هر تصمیمی گرفتی گند زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اشتباهی رأی ‌منفی دادم
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اونهم چه گندی! ! ! تاریخی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
هر واکسنی بیارن مردم رو بکشن پس اول زن وبچه های شما بزنند بعد مردم ما فقط واکسنهای ایرانی وروسی وبرکت رو میزنیم این که نشد کار هر واکسنی تازه به فکر اجرای قانون طبق نظر مردم افتادن. پس تو بورس ۱۷ میلیون به ما ضرر زدید پول ما رو بدید تو بانک کاسپین پول ما ومردم هست ۷ ساله نه سود پولهای مارو ومردم رو میدن نه پولهای ما و مردم رو وجنسها از ۱۰۰ تومانی شده ۳۰۰ هزار تومان به همان قیمتها برگردونید مرغ رو تو هفته دوم مهمان داشتیم کیلویی ۴۰ هزار تومان خریدم تمام شهر ساری مرکز تولید مرغ بود رو گشتیم مرغ نداشتن فقط یک مغازه داشت کیلویی ۴۰ هزار تومان خریدم وبقیه جنسهای دیگه رو خودتون میدونید الان دیره به فکر مردم افتادید از زحمات شما همه ملت ممنونیم راستی یه وام ۳۰ میلیونی گرفتم ۳ سال پیش ۵ ساله دارم ۵۴ میلیون به بانک انصار خیابان قارن ساری پس میدم دیگه یکی منه ملت ۸۰ میلیون چی دارن میکشن مشت نمونه خرواره ممنون از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
وام ۳۰ تومنی گرفتی ۳ سال پیش، حالا ۵ ساله داری پس میدی؟؟؟ یعنی چه یعنی قبل ۲ سال قبل از وام گرفتن قسطاشو میدادی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
فکر کنم واکسن رو دستشون باد کرده.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نه عزیزم،موضوع اینه که رفیقاشون پول لازم دارن یه مقدار...حالا واکسن یا چیز دیگه خیلی مهم نیست.مهم کمک به دوستانه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
و انتخابات اینده و بخشداران مناطق و ده میلیون تومان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خوب خیلی عالی شد، راه را برای واردات آقایان و بستگان باز کرد تا با ارز دولتی به نام واکسن اقلام لوکس وارد کنند و به نرخ آزاد بفروشند مثل سالهای گذشته.......
آفرین بر این دولت مردمی هزاران آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه نمیگید ما مردم سالار هستیم و مردم انتخاب میکنند و فلان !!
پس چرا یک رفراندوم نمیذارید ببینید چند درصد مردم از وضعیت حال حاضر راضی هستند یانه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
رفراندوم چی... وضعیت فعلی نتیجه انتخاب غلط ن..
Germany
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
از شعار تا عمل هزاران کیلومتر فاصله است
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۱:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
وضع مملکت نتیجه رفراندوم چهار سال پیش امسال شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
از دولتی که الان یک ساله فقط با مرغ و تخم مرغ درگیره و باز نتونسته کاری بکنه چه انتظاری میشه داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۱:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نون نداریم بخوریم شما به فکر واکسینین؟!
بخدا خجالت هم خوب چیزیه
فقط اینکه اون دنیا هم هست به هم میرسیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
لطفاً جناب بدون نظارت وزارت بهداشت نباشه از فردا واکسن‌های تقلبی تو بازار می ریزه و خطرش از واکسن نزدن برای جامعه بیشتره به جای اینکار محدودیت‌ها رو بیشتر کنید و مردم را به رعایت پروتکلها سوق بدین تا زمانی که واکسن داخلی برسه مردم یک ساله دارند با این ویروس لعنتی مبارزه میکنند شش ماه دیگر هم تحمل خواهند کرد بهتره که واکسن تقلبی نزنند و با خیال راحت از اینکه واکسن زدن بی خیال بشوند و کرونا را بهم سرایت بدهند این تدبیر نیست که دو جور حرف بزنید و مردم نفهمند چکارکنند وزیر می‌گه سفر نروید جنابتان میگه اگر می رید زود برگردید اتوبوس و قطار و هواپیما و هتل و همه را آزاد میکنید وزیران میاد میگه اگر پول سفرتان را هم دادند سفر نرین این نشان از اینه که وزیر بهداشت میدانه که خطر در کمینه ولی جنابتان گویا هیچ تدبیری برای اوضاع اقتصادی مردم ندارید و بهتر میدانید که مشاغل ضررنکنند و فشاری هم به دولت نیاد به قیمت مرگ روزانه هموطنانمان روز ی صد یا دویست مملکت ما ثروت عظیمی داره اگر پول نداریم ازثروتمندان از میلیاردها بگیرید به مشاغلی که زیان دیده هستندکمک کنید دوماه تعطیل کنید واکسن‌های داخلی را اجازه تولید بدهید نیازی نیست بخش خصوصی واکسن واردکنه واتفاقاتی مثل برنامه ایدز در کشور اتفاق بیافته نکنه میخواهید وظیفه خود را به دوش بخش خصوصی بندازید و هزینه رو هم به مردم تحمیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
کدوم میلیون دوز واکسن رو میگی که هنوز نیم صدم درصد هم در کشور واکسیانسیون نشدند . عجله هم نکنید زمان برای واکسن بسیار زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
شما که میگید نیذارن واکسن وارد بشه پس بخش خصوصی چطوری اینکار رو انجام بده؟؟؟
دیگه چه نقشه ای کشیدید واسه مردم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نقشه این است که با ارز دولتی به نام واکسن اقلام لوکس وارد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
این که سوار موج نارضایتی مردم شوید ودم از انتخاب مردم بزنید برای رسیدن به اهداف سیاسی و جناحی خودتان دیگر برای مردم رنگی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ها خوب شد حالا شرکتهای خودتون واکسن بیارید ده میلیون تومن بفروشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مشکل می دونی چیه تو چاه گیر کردی و همش میگی تحریم
آخرین اخبار