فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد؛

آماده باش نیروی انتظامی دهلران برای کنترل ترددها

سرهنگ منوچهر مکی از آماده باش نیروی انتظامی شهرستان دهلران برای کنترل تردد کرونایی با توجه به شرایط قرمز شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با توجه به  وضعیت خاص کرونا در استان و اجرای مصوبات ستاد کرونا و همچنین شرایط قرمز شهرستان دهلران ، پلیس نیز با آماده باش کامل و استقرار در ورودی و خروجی شهر‌ستان ، نقش خود را برای کنترل این ویروس و اجرای مصوبات ستاد کرونا ایفا می‌کند.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با توجه به عید نوروز و ورود گردشگران به استان ، فرماندهی انتظامی شهرستان در کنار دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به شهر‌ستان جلوگیری می‌کند و با خودرو‌های متخلف نیز برخورد خواهد کرد.

او به محدودیت‌های تردد درون شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر کنترل ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان، در شهرستان‌های با وضعیت قرمز نیز محدودیت‌های تردد اجرا می‌شود.

سرهنگ مکی ادامه داد: طرح کنترل و محدودیت تردد برای خودرو‌های ناوگان عمومی اعمال نمی‌شود و این خودرو‌ها برای تردد مشکلی ندارند.

او اظهار کرد: از مردم خواستاریم تا با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.