ثبت تردد روزانه ۴۳ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی کردستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ازثبت تردد روزانه ۴۳ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد روزانه ۴۳ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات نوروز به ثبت رسیده که از این تعداد، ۱۳ هزار تردد مربوط به محور سنندج - کرمانشاه است.

او افزود: طبق پایش دوربین‌های نظارتی این اداره کل در ۵۸ محور استان، تردد ورودی به استان ۱۲۸ درصد و خروجی ۱۳۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

نوذری بیان کرد: بیشترین میزان تردد‌های برون شهری، توسط خوردو‌های سواری شخصی به ثبت رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۲۸ دوربین نظارتی توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای کار پایش و رسد گردنه‌ها و نقاط پرخطر استان را بر عهده دارند.

نوذری افزود: سازمان حمل و نقل جاده‌های استان دارای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مختلف شامل شماره گویا ۱۴۱ و شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ اعلام مسافت شهر‌ها و محدویت‌های ترافیکی و هواشناسی جاده‌ای است و رانندگان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن ۱۴۱ روی تلفن همراه به سایت Goole Play و SipApp مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.