رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر‌های پرتردد ایلام

سرهنگ همتی زاده از افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی ایلام طی تعطیلات نوروزی و لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، توسط رانندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام ،گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های تردد شمار در سطح استان ایلام ، محور‌های ایلام-سرابله و ایلام-مهران دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی بوده اند.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه در استان ایلام در تعطیلات نوروزی افزایش ۴۵ درصدی داشته است ، نیاز است که رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در طول مسیر‌های استان رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن بیشتر مسیر‌های استان به ویژه محور‌های شمالی ، نیاز است که رانندگان گرامی با سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

او با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی ، محور‌های مواصلاتی استان ایلام در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارانی است ، مطرح کرد: رانندگان با احتیاط و تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی ، آرامش را به خانواده‌های خود هدیه کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.