تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌در ادامه مسیر شعارهای یک دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است.

حجت‌الاسلام منصور باقر بیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ادامه مسیر شعارهای دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است که سال گذشته تا حدودی اجرای شعار جهش تولید در برخی از بخش‌ها با موفقیت همراه بود و برای تکمیل این حرکت نیازمند حمایت از تولیدات داخلی با رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات ایرانی هستیم.

او افزود: در این راستا مسئولان و مردم با اولویت قرار دادن خرید کالای ایرانی نقش مهمی در پشتیبانی از تولیدات داخلی ایفا خواهند کرد هرچند می‌طلبد که تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای بادوام، با کیفیت و ارزان موجب افزایش گرایش به تولیدات داخلی را رقم بزنند.

باقربیک ابراز امیدواری کرد با همت مضاعف مردم و مسئولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، شعار امسال به خوبی محقق شود و فرصت‌های بی‌بدیلی در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار سال ۱۴۰۰ "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" تصریح کرد: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.

او  خاطرنشان کرد: یکی از نقاط آسیب‌پذیر ایران موضوع اقتصاد است که مقام معظم رهبری طی سال‌های متمادی شعار ابتدای هرسال را با موضوع و محتوای اقتصادی تعیین کردند که این امر بیان‌گر تاکید جدی ایشان به تقویت مواضع اقتصادی کشور و تلاش برای برون رفت از وضع موجود است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار