رئیس هیات شمشیر بازی گفت:

افتتاح سالن جدید شمشیر بازی خوزستان با شکلی متفاوت

روشن پور از گشایش یک سالن جدید شمشمیر بازی با شکلی متفاوت در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا روشن‌پور، رئیس هیات شمشیربازی خوزستان گفت: به زودی سالن جدید شمشر بازی با شکلی متفاوت افتتاح می‌شود و با مکان قبلی که شبیه به «سوله ضایعاتی» بود، متمایز است.

او با بیان اینکه تمام تلاش‌های خود را برای افتتاح این سالن خواهد کرد و کادر هیئت حتی در ایام نوروز و تعطیلات نیز بدون وقفه برای راه اندازی این محل کوشش می‌کردند، افزود: به منظور گسترش رشته شمشیر بازی توافقاتی با تربیت بدنی ارتش و سپاه خوزستان صورت پذیرفته که امید است پس از کنترل کرونا ویروس فعالیت‌ها آغاز شوند.

روشن پور بیان کرد: به تازگی با چند تن از روسای ادارات ورزش در شهرستان‌ها گفتگو‌هایی برای توسعه شمشیر بازی انجام شده، اما برخی از آن‌ها «تمام فکر و ذکر شان» چند ورزش خاص است که علاقه‌مند هستند و با نگاهی «تک قطبی و خودمحورانه» به ورزش می‌نگرند.

رئیس هیات شمشیربازی خوزستان با تاکید بر اینکه این ورزش یکی از رشته‌های پر مدال المپیک است و پس از تیراندازی با ۶ سهمیه دومین رشته‌ای است که با ۴ سهمیه به المپیک ۲۰۲۱ توکیو می‌رود، اظهار داشت: هدف ما در سال ۱۴۰۰ راه اندازی چند شهرستان و برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی استانی و در صورت حمایتف داشتن تیم در لیگ برتر کشور است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار