استاندار زنجان:

تلاش ما باید در زندگی مردم احساس شود

استاندار زنجان گفت: پارسال با همه سختی‌ها و بسیج تمام امکانات از گردنه‌های سخت گذشتیم که همراهی مردم انصافا بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: وضعیت استان به لحاظ ذخایر و موجودی انبار‌ها و همچنین اقلام موجود در بازار مطلوب است و تلاش می‌کنیم بازار را کنترل کرده و مانع از سو استفاده  فرصت طلبان شویم.


او با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در استان زنجان برای تنظیم بازار، افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تبیین این اقدامات و همچنین ایجاد آرامش در جامعه  دارند که اغلب رسانه‌های استانی این مهم را به نحو احسن انجام دادند.


حقیقی به حضور میدانی برای کنترل بازار و قیمت‌ها و نحوه توزیع اقلام اساسی تأکید کرد و ادامه داد: مصوبات ستاد تنظیم بازار بایستی در همه استان‌ها به صورت یکسان اجرا شود  چرا که در برخی مواقع بخاطر اجرا نشدن همسان این مصوبات مسائل و مشکلاتی  به وجود آمده است.


استاندار زنجان به توزیع مرغ در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۷ فروردین پارسال ۵۵ تن مرغ توزیع شد و این درحالی ست که ۷ فروردین امسال ۱۲۵ تن مرغ در بازار توزیع شد و این بیانگر آن است که کمبودی در تولید نداریم، ولی باید نظارت‌ها دقیق و جدی باشد.


او  با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از مسئولان تنظیم بازار استان زنجان خواست تا اقلام مورد نیاز مردم را تأمین کرده و برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.